Egy őszinte vallomás és sikertörténet




Kedves Viki, Ne haragudj, hogy ide írok és nem e-mailben számolok be. Szeretnék megosztani veled egy történetet. Először is gyerekként másfél évesen elvesztettem apukám, tehát vissza ment Afrikába, Mozambique-ba. Akkor még ott háború volt, itt katonai főiskolán végzett, ösztöndíjjal, akkoriban kommunizmus volt itt is, ott is. Anyukám azt mondta úgy érezte jobb neki otthon, ezért nem tartotta vissza, nem kérte, hogy maradjon. Innentől kezdve édesanyám elindult egy lejtőn, irigy anya, nehéz gyerekkor, apám elvesztése, már sok lehetett. Elkezdett verni, először még ritkán és mindig bocsánatot kért, majd egyre többször többet és durvábban. Hetes otthonba kerültem 6 évesen, 14 évesen pedig én kértem magam állami gondozásba az iskolai pszichológushoz járás után. Ekkor anyám már paranoid skizofrén volt, nem tudom pontosan mikor kezdődött. Kiskoromban volt egy albérlőnk, aki molesztált még gyerekként, nem emlékszem minden részletre, de a kés és a ne mondelanyádnak megmaradt. Így a férfiakkal is sok gondom volt később. Szóval lehet mondani kamaszkoromra elég sérült és problémás lettem. Bele is keveredtem különböző társaságokba, de valahogy a kemény drog elkerült csak kipróbáltam a füvet és spurit. Az első párkapcsolatommal kijöttem ebből. Majd szakítás másfél év után, mint amikor apu is elment másfél éves koromban. Összetörtem, majdnem megint rossz útra tértem, itt már majdnem az útszéliség is fenyegetett, de az állami gondozásban valahogy magamra találtam, újra beszéltem anyámmal több év szégyen és kerülés után. Tovább tanultam két évvel később és ez adott erőt. Részt vettem kettő félvér szépségversenyen is és a másodiknál 3. helyezett lettem, bár nem sok lány közül. De a nyereményeim között egy Kahi Healing/Szellemi gerincállítás kezelés is volt. Így elmentem arra is, ekkor már éreztem, hogy ennyire nem lehetek szerencsétlen, hogy se párkapcsolat, a tanuláson kívül semmi sem sikerült, az is nehezen. Folyamatosan csalódások a férfiak terén, megalázó helyzetekbe is keveredtem. Pénz és család terén is gondba voltam. Barátságaimban sem voltam épp szerencsés, az árulás és hátba támadás visszatérő volt. Na de Mariann közölte velem hogy két alakalom és higgyem el minden téren rendben leszek. Először szkeptikus voltam de valahogy úgy voltam vele, nekem mindegy csak történjen valami. Összeszedtem a pénzt, ekkor még hónapról hónapra éltem, bár anyunak kezdtek rendeződni az anyagi gondjai, mert az örökségét megkapta a nagymamám halála után igaz részletekbe csurgatják neki a mai napig, mert a nagybátyám átverte a közjegyzőt és először nem is kapta meg, csak én bepereltem és visszaszereztem neki. Szóval elmentem az első alkalommal mikor a kezével a szívemhez ért elvágódtam közölte, hogy nyitva hagyja a szívcsakrám és egy hónapon belül kell visszajönnöm. Ezután visszajöttek az exek többnyire bocsánatot kérni, szóval lezárni a dolgokat, egy hónap alatta elég sok emberrel találkoztam zártam le vitát, félre értést és beszélgetést. Édesanyám is egyre jobban lett. Második alkalom után már teljesen másképp néztem a világra. Ekkor még tudtam hátra van az egyetem még egy év, ha ezt is befejezem még jobb lesz az életem , vártam. Ekkor találtam rád. Hozzátok is elmentem még tavaly ősszel, akkor már utána elkezdtem meditálni egyre többször. Étrendemen is sokat változtattam, fogytam is, szerencsére kiderült, hogy hormon problémám van így arra kaptam gyógyszert és gyógyulok, a fogamzásgátlót abba hagytam, de érzem, hogy egyre jobban vagyok a szervezetem is több zöldséget gyümölcsöt és egészséges ételt kíván, aztán karácsonykor nyertem még egy alkalmat oldásra Hozzátok és azóta még jobban vagyok, magabiztosabb. Most már mérnök vagyok, államvizsgáztam és megkerestek egy olyan állással amihez értek és annyit kereshetek vele, amivel közelebb kerülök a céljaimhoz, még nincs vége, mert még küzdök, de egyre könnyebben jönnek össze a dolgok. Köszönöm nektek a segítséget. Amint enyém az állás megfogadtam, hogy megyek újabb oldásra. Remélem hamarosan találkozunk! Hiszek az angyalokban is azóta, a páromat is utána vonzottam be. Zsanett 25



Megjegyzések