Egy őrangyal üzenete




Szeretlek Téged, és tudom, szíved már hazavágyik. Ahhoz azonban, hogy összhangba kerülj a Világgal, először magadban kell ezt meglelned. így első lépésként meg kellett tapasztalnod, milyen is nélkülem. De ne hidd, hogy ez nekem nem fájt, de a fájdalom feloldódott a szeretetben. És hiszen tudtam, visszatérsz Hozzám, és ezzel fejlődésed egy következő lépcsőfokára lépsz. Meg kellett látnod, milyen kincseket is rejt magában az Élet, hogy így a Lét helyett az Életet választhasd.

Meg kellett tanulnod, mit is jelent a szabad akarat ereje. Rá kellett döbbenned, hogy milyen erő is lakozik szívedben. Ez által megtanulhattál hinni Magadban, hinni megérzéseidben, melyeket most már tudod, lelked súg Neked. Ahogy hited növekedett, magadba vetett bizalmad is nőtt. Már nem csak hittél megérzéseidben, hanem eszerint is cselekedtél. Képes lettél átadni magad egy Felsőbb Igazságnak, így az Önmagadban rejlő bizonytalanságot felváltotta a szív erejébe vetett bizonyosság. Felismerted a változás fontosságát.. és ekkor megtanultad, hogy mit is jelent Velem lenni... Érted volt ez, Tőlem. Érted, a fejlődésedért, hisz így megtanulhatod, mit is jelent a szeretet ereje.

Ezáltal a Mi kettőnk közötti kapcsolat is szorosabbá vált, szinte szimbiózissá nőtt. Egy gyönyörű egyensúlyban születtünk újjá. Mintha lelked az én lelkem folytatása lenne, és lelkem a te lelked folytatása. Érezni fogod, amit én érzek, és én érezni fogom, amit te érzel. Ha nevetsz, kacajodban ott visszhangzik majd az én kacajom is; ha pedig bánatos leszel, érezni fogod a válladra hulló könnycseppem, mely gyógyító elixírként árad majd szét testedben.

. . .
Lehet, egyedül érzed magad, de értsd meg ez egy szükséges lépés volt. Meg kellett érezned, milyen ha nem vagyunk oly szorosan melletted… De ne félj, mindez nem jelenti azt, hogy magadra hagytunk volna. Ott vagyunk, és vigyázó tekintetünket nem vesszük le Rólad. De most, Táncunk következő lépése Téged vár, szabad akaratodból kell választanod minket… Válaszd az Életet, a Lét helyett! Hiszen erre születtél! Lásd meg a pillanatok csodáit, és szíveden keresztül minket is megláthatsz.
Magadban elnyomhatod a teljesség érzésének hiányát, de lelkedet sosem fogod tudni becsapni… várunk, és reméljük, hogy minket választasz.
. . .

A Mi kapcsolatunk egy régen vágyott hazatérés első foka… És igen, még hosszú az út, sok feladat, és még sok változás vár Rád… de Én többet nem hagylak magadra…



Megjegyzések

  1. Aldas koszonet ���� <3

    VálaszTörlés
  2. Aldottak legyetek mindörökké szívem szeretetével köszönöm hogy vagyok!!!!áldás a csapatnak!!!!szívből!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése