Félelem




Jaj Te félelem, mindig itt vagy körülöttem. Nem hagysz nyugodni egy pillanatra sem. Ha megfeledkezem rólad egy másodpercre, rögtön előbújsz és felhívod magadra a figyelmed, hogy úgysem tudok szabadulni tőled. Megbilincselsz. Az álmaimat badarságnak tartod. Minden nap arra emlékeztetsz, hogy úgyis elbukom. Félelem, tudom,hogy játszol Velem, nem akarod hogy tudomást se vegyek rólad. Félelem, ugye tudod, hogy Te vagy a legjobb barátom, hiszen annyiszor vagy mellettem. Miattad vagyok képes azokra a dolgokra, amikre eddig nem. Megbilincselsz, mégis ösztönzöl. Hogyan is lennék képes bármire, ha Te nem lennél? Te vagy a legnagyobb ösztönző erő. Már nem akarlak legyőzni és nem akarok tudomást sem venni rólad. Nélküled semmi nem menne. Örülök, hogy itt vagy minden porcikámban. Félelem én szeretlek,mert érzem, hogy élek, és hogy itt vagyok. Itt és most minden pillanatban.



Megjegyzések