Őrangyalod üzenete




Ha könnyes szemekkel térsz nyugovóra, mert közelsége nélkül telt el egy újabb óra. Ha a bánat már nagyobbra nőtt, mint a szerelem, én ott leszek és meggyógyítom darabokra tört szívedet. Ha az életed veszed újra fontolóra és a szíved próbálod meggyőzni, hogy végleg leteszel róla, mert a bánat nagyobbra nőtt, mint a szeretet, ott leszek és megmentem darabokra tört lelkedet. Bízz bennem, én elkaplak, ha zuhansz, feltárom előtted az utat, melyet hiába kutatsz. Széttárom szárnyaimat és elrepülök Veled oda, ahol minden egyes pillanat egy valóságos csoda. Ha eleged lett a magányos éjszakából és semmi jót nem vársz már a világtól, összeroskadva sírsz, nem tudva, mit kaphatsz még a sorstól, ott leszek és megvédelek a bizonytalan holnaptól. Ha elveszted a hited és nem tudod, hogy merre szaladj, jussak eszedbe újra és ismét felém haladj. Mondj csak annyit, hogy társaságra vágysz és én ott leszek mindig, hogy szívemmel játsz. Higgy nekem, nem hagyom, hogy leess, boldogságot adok, hogy mindig csak nevess. A végső pillanatban fogom meg a kezed és az egész világot ajándékozom Neked. Bízz bennem, én elkaplak, ha zuhansz, feltárom előtted az utat, melyet már régóta kutatsz. Széttárom karjaim és szorosan beléjük zárlak, hozzám mindig futhatsz, tudod, hogy szívesen várlak. És ha két szemed fénye már újra boldogan ragyog, biztosan tudni fogod, hogy az ŐRANGYALod vagyok!

Írta: Baranyi Ferenc



Megjegyzések

Megjegyzés küldése