Megteremtheted álmaid életét, szerelmét...



Sziasztok! Én is vettem a bátorságot, hogy megosszam veletek élményeim, mert olyan dolgok történtek velem, hogy ebben az emelkedett állapotban nem tudom nem átadni nektek. Én két problémával kapcsolatban mentem el oldásra. A legtöbb embert foglalkoztató két gonddal: anyagi és párkapcsolati problémák. 


Anyagi helyzetem: a munkaidőmet 3 hónapja kicsit meghosszabították, volt olyan, hogy éjfélkor értem haza, a gyerekeim addig egyedül voltak. Sajnos mindemellett a fizetésem majdnem felére csökkent. Elvárták, hogy heti 50-55 órát dolgozzak. Egyszerűen nem láttam kiutat. Még az oldás időpontját is kicsit nehezen tudtam összehozni, legalább háromszor sajnos vissza kellett mondanom.


Érzelmi életem már régóta nem olyan, mint amilyennek lennie kellene, amilyet szeretnék, hogy legyen. Elváltam már három éve, két kicsi gyermekkel. Azóta több kapcsolaton vagyok túl, de eddig nem találtam azt az embert, aki felé tökéletesen meg tudok nyílni, akit szeretni tudok. Valahogy csak olyan emberek találtak meg, akik még jobban belém rúgtak. Mostmár tudom, hogy ez az én hibám is. 


Először olyan megfoghatatlan volt nekem ez az egész, de olvastam, mennyi embernek segített, gondoltam, talán nekem is van esélyem. Kb 5-6 családi oldásra mentem el, mert éreztem, hogy anyukámtól, apukámtól és a papától nagyon sok blokkot, szegényes gondolkodást hoztam. Érdekes mert az oldások alatt leginkább a nagyszülőim sorsával tudtam azonosulni. 


Az anyagi oldásokra mentem utána többször. Teljesen meglepődtem, hogy én is képes vagyok látni az előző életeimet, mert előtte még azt sem tudtam, hogy vannak egyáltalán ilyesmik. 


De azt mondták, hogy attól még, hogy nem hiszem, ez működik. 


Három régebbi életem is láttam. Az egyik nem olyan régen, Svédországban volt. Nagyon szegény család voltunk, 3 gyermek édesapjaként mindenféle alkalmi munkákból éltem. Karácsony előtt egy építkezésen dolgoztam. Tudtam, hogy veszélyes, mégis a pénzért vállaltam. Egy hatalmas oszlop dőlt rám, és utána rendkívül sok ideig ápoltak, és már soha nem épültem fel. És mindez a pénzért. 


A második történet egy kicsit érdekesebb volt, és nehezebben is fejtettem meg, mert egy igencsak régi korszak jött be. Algéria területén voltam, de több ezer éve. A "berber" szó ugrott be mindig, és azt láttam, hogy egy csomó ősember kinézetű vándorol nagy csoportban. Szintén férfi voltam, vadásztam, és az egyik csoporttag legyilkolt az ennivalóért. Nem értettem, hogyan jön ez ide a pénzhez, mert akkoriban gondolom még nem volt, de aztán megértettem, hogy az ennivaló értéket képezett akkoriban.


Utána néztem a berbernek, és az egy népcsoport, ezt írták róluk: "A berberek genetikai szempontból jelentős ősei Kelet-Afrikából, a Közel-Keletről, vagy esetleg mindkét helyről egyszerre vándoroltak Északnyugat-Afrikába a felső-paleolitikum időszakában."


Tehát beigazolódott, hogy valós, amit láttam. Teljesen megdöbbentett, hogy képesek vagyunk így emlékezni. 


A harmadik életem, ami előjött, az pedig Kanadában volt. Az a kép jött be, hogy egy hatalmas fenyőerdőben menekülök valaki vagy valami elől. Sokáig csak futottam, és semmi mást nem láttam. Aztán ez a kép eltűnt, és egy kis viskóban találtam magam. Tudtam, hogy valaki elől oda menekültem. Éreztem, hogy a pénz az oka mindennek. Azt éreztem, hogy nagyon sok a pénzem, de inkább megszabadulni akarok tőle. Fogalmam sincs, mi történt ezután, de nem is lényeges, mert a tisztulás szempontjából csak az érzésre volt szükségem. Megkönnyebbültem utána, mintha valóban évezredes terhek estek volna le rólam. Már egy alkalom után sokkal jobban éreztem magam. 


Aztán voltam még 3-szor anyagi témában, tisztítottunk, oldottunk, nagyon tetszett Mártika tudatos oldása. Azt mondta, ne ijedjek meg, ha nem az történik, amit várok, de legyek türelmes és megjön az eredmény. Hát türelmem nem sok volt. 


Teltek múltak a napok, egy darabig semmi nem történt, de sokkal jobb volt a közérzetem. 


Nem stresszeltem, úrrá lett rajtam egy boldogság érzés és éreztem, hogy mehetek lélektárs oldásra is. 

A lélektársammal való találkozás az oldás alatt csodálatos volt. Ilyen kellemes érzéseim még soha nem voltak senki iránt. Lélektársammal meditációban találkoztam. Elegáns ruhában láttam, bár az arca nem volt tökéletesen kivehető. Nem sokmindent mondott, csak azt, hogy "itt az idő", és állandóan egy "G" betű rajzolódott ki a feje felett. Belenézhettem régebbi közös életeinkbe, és rendkívül jó érzések töltöttek el. Atlantiszban voltunk együtt, mindketten gyógyítottunk, és megbeszéltük, hogy mindig együtt leszünk. Voltak olyan életeink, amikor sajnos szétszakítottak bennünket, de sosem tudtunk és akartunk egymás nélkül élni. 


Igazából valóban mindig ezt az érzést kerestem, és most megtapasztalhattam, még ha csak meditációban is. 


Másnap felpörögtek az események. Már tudom, hogy nem a pénzes teremtés miatt, hanem a lélektárs miatt. Az érzéseimet figyeltem, és rájöttem, hogy ez hiányzik leginkább az életemből. Ha érzem, hogy szeretnek, bármire képes vagyok. 


Hétfő reggel gyanútlanul mentem be a munkahelyemre, amikor is megtudtam, hogy megszűnik a cég, nem tudnak egyenlőre kifizetni, és kereshetek magamnak munkahelyet. Egy pillanatra összeomlottam, és rögtön az fordult meg a fejemben, hogy na ezt jól megteremtettem. Ezt persze negatívan és csalódottan. Hazamentem, kibőgtem magam, valahogy nem igazán tudtam örülni ennek. V elhívott magával egy helyre, azt mondta, úgy érzi, ott a helyem. Semmi kedvem nem volt hozzá, de bíztam benne. Életem legjobb döntése volt, és örökké hálás leszek magamnak, hogy aznapra legyőztem a lustaságomat. 


Ahogy beléptem a kapun arra a helyre, valami végigfutott rajtam. Olyan izgatott várakozás uralkodott felettem. Éppen vettem le a kabátomat, mikor azt éreztem, hogy valaki hátulról segíteni szeretne. Hátranéztem, és egy eszméletlenül jóképű férfi állt a hátam mögött, addigra már a kabátommal a kezében. Kirázott a hideg. Ugyanolyan stílusban volt felöltözve, mint amit a meditációban láttam. Az arcra nem emlékeztem, viszont az illata megcsapott. Ugyanaz, amit már éreztem az oldás alkalmával. Egyszerűen éreztem, amire mindig vágytam. De milyen az agyam, egyből elkezdtem rettegni, nehogy szem elől veszítsem. Egyszerűen nem tudtam róla levenni a szemem. Ő is így volt ezzel, csak én nem tudtam ilyen diszkrét lenni. A kisördög egyből megszólalt bennem. Ez egy sikeres, feltűnően jóképű férfi, én meg egyszerű, 2 gyermekes szerencsétlen egyedülálló anyuka zéró anyagiakkal. Egyszerűen túl szép volt, hogy igaz legyen. Szünetben odajött hozzám, és megkérdezte, meghívhat e egy teára. Na ezen is meglepődtem, hogy nem kávézni akar, mert én nem kávézom. Úgy belemerültünk a beszélgetésbe, hogy 4-5 óra eltelt közben. Észre sem vettük. Féltem elmesélni, milyen helyzetben vagyok, de arra gondoltam, hogy jobb előbb túlesni rajta, és jobb őszintének lenni. Egyáltalán nem érdekelte a helyzetem. A szeretetről beszélt nekem rengeteget, ezzel nagyon megfogott. Óriási a tudás, amit felhalmozott, és ebből kaptam egy kis szeletet. Rengeteget tanultam. 


Még aznap smseztünk, majd este felhívott, lementem a ház elé beszélgetni, mint a tinik, és gyakorlatilag azóta, majdnem egy hónapja, nem váltunk el. Egyszerűen, mintha összekötöttek volna bennünket. Soha nem gondoltam volna, hogy én ilyen hamar megnyílok valaki előtt, hogy egyszer ilyen érzéseket tud belőlem kihozni valaki. Azt sem tudtam, hogy én ilyen vagyok. Nem is ismertem magam. Mintha kicseréltek volna. Bár az is igaz, hogy nagyon sokat tettem ezért az utóbbi években. Legalább 3 évet tréningeztem magam hogy befogadóvá váljak.


Nem beszélve arról, hogy mikor megtudta, milyen helyzetben vagyok, egyből azt mondta, tud nekem segíteni, hogy pénzt keressek úgy, hogy megőrzöm a szabadságom, függetlenségem. 


Egyszerűen megváltoztattam a gondolataim, a hozzáállásom, kitisztítottam a blokkjaim, és mindent megkaptam, amire vágytam, sőt még annál is többet. Egyszerűen csak ezen múlik minden, és azon, hogy ne menj el a lehetőségeid mellett. 


Köszönöm Viki, és köszönöm mindenkinek, aki támogatott és mellettem állt a nehéz időkben. Főként a két kisfiamnak, akiknek ezentúl mindent megadok. Szeretetet, időt, törődést főképpen, és azt, hogy lett egy optimista, boldog anyukájuk. Sokminden van, amit még meg kell oldanom, de a szerelem rengeteg erőt ad. (Szandra, 30 éves)


Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html


Megjegyzések

Megjegyzés küldése