Az elérhetetlennek hitt szerelem



Szia kedves Viki, próbálok rövid és lényegretörő lenni. Közel 15 éve járom a spiritualitás útját, és számtalan segítőnél megfordultam már, de az elengedést még soha senki nem tudta sem elmondani, sem megmutatni nekem. Haladtam én eddig is a magam módján, de nagyon lassan. 
Már egy ideje olvastam a blogodat de megmondom őszintén, máshol is olvastam már sok szépet, aztán csalódás lett a vége, túl sokat vártam. Úgyhogy eléggé meglepődtem amikor először mentem hozzátok, hogy azt kapom, amiről olvastam. Végtelenül szimpatikus emberek vagytok, humorosan, és elnézést, de a szó legjobb értelmében ‘egyszerűen’ és mindenki számára érthetően adjátok át ezeket a hasznos gondolatokat. A meditációk pedig olyan csodálatosak, hogy leirni nem tudom. Valódi tartalommal bírnak és milliónyi felismerésem lett nálatok. Végre megoldásra találtam és el tudtam engedni azt az embert aki rabságban tartotta a lelkem és sokáig úgy éreztem hogy nem tudok szabadulni tőle. A családi oldáson valamit megértettem, méghozzá azt, hogy a nagyanyám életét élem, az ő szenvedéseit hurcolom magamon. De úgy látszik, sikerült visszaadnom neki, mert elmúlott a cisztám, amit 5 éve hordozok és elengedtem ezt az egyént. Hatalmas tehertől szabadultam meg ezáltal és azt éreztem hogy újra kapok levegőt. Legalább tíz oldáson jártam már, mert bennem van a vágy hogy minél többet megtudjak magamról és az életről. 
Még kicsit félénk vagyok és ma oldáson nem mertem jelentkezni, de szeretném a világba kiáltani, hogy az oldásoknak köszönhetően újra szerelmes vagyok! 10 év után!!!!! Az elengedés után sikerült megnyitnom a szívem és megismerkedtem egy olyan férfivel, amilyenre mindig is vágytam. Kicsit körülményes volt az első néhány hét, de mostmár szabad az út mindkettőnk előtt. 
Szerettem volna megköszönni nektek a sok segítséget és a sok felismerést! Egy hét múlva újra találkozunk.

Jó tanácsként talán annyi, hogy soha, de soha ne adjátok fel. Isten elvezet bennünket azokra a helyekre, ahol megoldást találhatunk az életünkre. Ha lelkünk készen áll, akkor elvezetik hozzánk a lelki társunkat is. 


Köszönetem: Alexa, 31

Megjegyzések