Szerelmeslevél 3.



Lelki-társamnak!

Kedves, fogalmam sincs, hogy már ismerjük e egymást vagy sem. Egyet tudok, hogy hiányzol nagyon. Az elmúlt 4 évben rengeteget fejlődtem és tanultam, mind az életről, érzelmekről, és nem utolsó sorban önmagamról. De úgy látom valami még nincs a helyén bennem, mert jelen pillanatban még nem vagy fizikailag mellettem. Nem tudom, hogy mi az, amit még meg kell tennem, vagy meg kell értenem, hogy belépj az életembe és a részévé válj, de majd úgyis tudni fogom, amikor itt az ideje. Szóval megtanultam egyedül is jól érezni magam, és egyedül is tudok boldog lenni. De nem tagadom, és nem is szégyenlem, hogy ezt nem mindig tudom fenntartani magamban. Vannak olyan napok, esték vagy éjjelek amikor nagyon tudsz hiányozni nekem, mert olyankor felerősödik bennem a vágyódás egy érintésre, ölelésre, csókokra, beszélgetésre, szóval rád, aki az igaz társam vagy. Sokszor feltenném a kérdést, hogy hol vagy már? De nem teszem, mert jössz amikor ideérsz. Tudom időzítve van minden Isten tervében, az is, hogy mi mikor leszünk együtt. De ember vagyok, tehát jó lenne tudni, hogy mikor.... Ok-ok semmikép sem maradok le arról ami nekünk megvan írva, de ott van a DE szó, ami van, hogy erősen kattog a fejemben. Kíváncsi lennék rá, hogy te ugyan úgy várod e, hogy találkozzunk mint én? Remélem.... El sem tudom képzelni, hogyan robbansz majd be az életembe, régen millió forgatókönyvet gyártottam erről fejben, aztán rájöttem, hogy felesleges. Nagyon sok megbeszélnivalónk lesz, ha ideérsz, de végül is előttünk az élet, mindenre lesz időnk biztosan. Remélem érteni fogod rögtön a humorom, mert ha zavarban vagyok sokszor humorral leplezem. Előre szólok, hogy kicsit félénk is vagyok, ezért idő kell majd, hogy megbízzak benned és megnyissam a szívem. De emiatt nem kell megijedned tőlem, annyira nem nehéz ez. Csupán sok sérülésem lett a múltban, amiket igyekeztem meggyógyítani és ezután is igyekezni fogok. Ha megismersz úgyis rájössz majd, hogy mennyire tudok szeretni, és jó társ vagyok. Csak nyugi, minden rendben van és rendben is lesz velünk. Ígérem, mindent megteszek majd én is, hogy ne akadályozzam kettőnk kapcsolatát. Rendben?
Remélem hamar eljut hozzád ez a levél tőlem, és eljössz hozzám.
Addig is, ölellek, puszillak.

Szeretettel: R (https://elozoeletek.blogspot.hu) 


Megjegyzések