Ha megérted a miérteket, megnyugszik a lelked




Kedves Viki és Mártika! 

Úgy érzem elérkezett az idő,hogy én is megosszam Veletek sikertörténetem. Idén Júliusban voltam nálatok először oldáson, és miután éreztem mennyire hatásos és mindent megmozgató ereje van a ti munkátoknak,folyamatosan mentem hozzátok. Nem hittem,hogy tényleg ennyire fájdalmas lesz a változás,de most látom csak,hogy ezeknek mind oka és célja volt,hogy ma önmagamra találjak. Leginkább a családi oldások voltak rám nagy hatással. Édesanyámmal volt nagyon sok megoldandó dolgom gyerekkorom óta,ami mára nagyon szépen megtisztult. Nagyon sok életemben volt vele konflikusom,de sosem oldottam meg így most erre az életemre Édesanyámnak választottam,hogy ne lehessen több kibúvó. Amióta befejeztem a tanulmányaimat csak a nehézségeket kaptam. Mindenhonnan menekülnöm kellett otthonról,munkahelyekről,kapcsolatból. Űzött vadnak éreztem magam. Tavaly végre megtaláltam azt a munkahelyet,ahol szeretek dolgozni,imádom a kollégáimat,és mindezek mellett bőségben élek. De az oldások alkalmával kiderült itt is voltak "elvarratlan szálak" méghozzá a főnökséggel. A kereszcsontom fájt iszonyatosan,ott voltak a régóra cipelt terhek.Miután a viharok elcsitultak,kezdtem egyre jobban érezni magam,csinosabb lettem,jobb lett a kisugárzásom,kellemesebb lett a hangom. Sokkal jobban odafigyelek az emberekre,és ezt mindig viszonozzák is. Végül,de nem utolsó sorban megtalált az Igaz Szerelem is. Ő egy régi Nagy szerelmem volt 5 évvel ezelőtt voltunk együtt és akkor is imádtuk egymást,de a nálam lévő rossz családi körülmények miatt, elengedte a kezem.Ebből is az látszik,hogy aki a Tiéd,azt nem tudod elveszíteni. 
Mégegyszer nagyon köszönöm a munkátokat! Ajándékok vagytok a fejlődni vágyó emberek számára. Kívánom,hogy még sok-sok évig segíthessetek,mindenkinek, aki szeretné. 
Áldott Békés Karácsonyt és Nagyon Boldog Új Évet kívánok Nektek! 


Szandi(23 éves)


Megjegyzések

  1. Egyetértek én is a fent leírottakkal Szandi23éves/Boldog Karácsonyt!!Nekem is sokat segír,rendszeresen olvasom!! Kossz.Tisztelettel!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése