A boldogságod rajtad áll



"Kedves Viki, én már háromszor voltam nálatok atlantiszi oldáson és akkora fordulatokat vett az életem, hogy nem is gondoltam volna. Sokféle oldás érdekelne, de úgy hozta a sors, hogy mindig akkor utaztam haza, amikor atlantiszi oldás volt kiírva. Hollandiában élek. Nagyon régi fájdalmak szabadultak fel belőlem, napokig csak sírtam mindegyik oldás után. Eleinte nagyon fájdalmas volt, de aztán lecsillapodtam, és bevonzottam olyan dolgokat, amiken régóta dolgoztam. Végre sikerült új munkahelyet találnom, öt éve mindenhonnan elutasítottak. Imádom az új légkört, és ez sok mindent beinditott nálam. Már sokkal jobban szeretem magam, és nagyon megnőtt az önbizalmam. A munkahelyemen ismertem meg azt a futárt, akivel szinte első látásra egymásba szerettünk. Ilyen rengeteg idő után engem is megtalált a szerelem.
Viki, én olyan hálás vagyok, és szerencsésnek érzem magam, hogy rátok találtam!
Amint a lehetőségek engedik, megyek hozzátok, mert sok blokk van még bennem. 
Puszi, Ibolya Hollandiából"





Megjegyzések