Amikor ránk talál az igaz szerelem...





Szia Viki.

Eljött az idő, hogy megírjam az én történetemet.  :)
Nem voltam nálad személyesen oldáson -bízom benne, hogy minél hamarabb eljutok hozzád-, a feltöltött meditációid rengeteget segítettek számomra. 
Szerelem terén, valahogy külön érzékem volt, hogy megtaláljam azokat akik jól belém rúghatnak. 
Agresszív volt férj után, aki többször megvert, megalázott úgy voltam, hogy ennél rosszabb nem lehet... Hogyne..
Jöttek az olyan típusú férfiak, akik nem közeledtek, megmaradtak a nézegetés szintjén. 
Majd volt, aki megcsalt. 
Ekkor bukkant fel sokadjára az oldalad. 
Szépen elengedtem a volt társak okozta traumákat. Jöttek sorban olyan férfiak akikkel ismerkedésig tartott a dolog, tanítottuk egymást és különváltak útjaink. Abban az időben persze nem így éltem meg, hanem mit szúrok el én?!
Rátértem az önfejlesztés útjára, nehéz volt, de megérte. 
Tavaly októberben a közel 100. előző életes meditáció hozott nagyobb változást. Egy férfit láttam mindig, egzotikus külső, éreztem mérleg jegyű, a nyugalom, a biztonság, tudtam,hogy Őt kerestem mindig. Új volt számomra, hogy merek gyengéd nő lenni (kosként ez nem volt egyszerű megélni). Üzente,hogy  26, 28. Jövök, ne ijedj meg.
Elgondolkoztam, hogy ez melyik életben lesz. :D Közben mindig éreztem, mintha a közelembe lenne a Társam, velem van, mintha simogatná a hátamat.
November 24-én apaseb meditációt csináltam, jó kapcsolatunk van apukámmal, de a családfa alapján a felmenőknél nem jó minta volt. Éreztem, hogy erre szükségem van. 
Egész éjszaka nem tudtam aludni, ideges voltam, ok nem volt rá. 
Másnap munkaidőbe továbbra is feszült voltam. Beregisztráltam a randivonalra. Megláttam ott egy férfit, aki hasonlított arra a személyre, akit láttam meditációba. Azt éreztem, hogy Ő, valami plusz van benne. Majd dolgoztam tovább, mikor megtalált egy komolytalan alak a munkahelyen, ott elhatároztam, hogy minden áron nem kell társ. Inkább legyek egyedül, minthogy feladjam magam, aki meg nem tudja mit akar el se induljon.
Este észrevettem, hogy írt nekem. 
Hajnalig beszélgettünk. (A párom ugyanúgy ideges volt előző este, tőle szokatlan módon. ) 26-án letöröltük magunkat olyan címszóval, hogy megtaláltuk a társunkat. 
Aznap beszéltünk először telefonon, annyira nem izgultam soha, mint akkor. 
28-án találkoztunk először. (Szerintem először  :) )
Később kiderült a Társam előtte 1,5 évvel kifigyelt a munkahelyemen, de rá se figyeltem és nem mert megszólítani. A sok blokkomtól fel se ismertem. 
Idén szeptember 28-án összeházasodtunk 
Olyanok vagyunk, mint borsó meg a héja. :)
Mióta mi együtt vagyunk, számunkra is meglepő, hogy mindent elérünk együtt. 
Az álom munkahely is rám talált. Olyan, amilyenre mindig is vágytam. 
A sorsfeladatomra is rájöttem,  a meditációid által. Gyógyítás metamorf masszázzsal, ásványokkal, gyógynövényekkel, tisztánérzés-látás. A legújabb ami mostanában jött a meditációd után a szellemekkel és a leszületendő lelkekkel való kommunikáció. Ami még nem világos az az írás, láttam írok sokat, számolok. Talán sorselemzés?!
Kiforrja úgyis magát  :)
Rengeteget változott az életem, hála a meditációidnak. 
El sem tudom képzelni, hogy mi lenne ha személyesen vennék részt az oldásodon. :)

Nagyon szépen köszönöm, hogy vagy és segítettek a meditációid :)

Nem gondoltam volna, hogy valaha ilyen boldog leszek :)

 Enikő 

Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek





Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/



Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html



Megjegyzések