Lépésenként a beteljesedés felé

 




Gondoltam leírom a törtènetem folytatàsàt hàtha valakinek segit.Szóval ott felyeződött be az előző,hogy bizonyos blokkjaimat elengedtem,bizonyos dolgokat el tudtam fogadni,igy jött egy nekem való lehetősèg,hogy vègre kilèpjek onnan ahol voltam.Őszintèn bevallom azt hittem,hogy mivel annyira jól összeàlltak az esemènyek( uj lakhely,uj munkahely) akkor mostmàr minden rendben lesz,a lelkem vègre megnyugodhat.Ehhez kèpest a kezdeti mindenszèp utàn minden elromlott.Ugy èreztem a nyakamba szakadt az a bizonyos màzsa ....

A lakàsban ahova költöztem sorra jöttek a problèmàk ès a főbèrlőm egy depressios napja utàn engem okolt mindenèrt.A munkaból amit beigèrtek nemnagyon lett semmi.Alig pàr napnyi munka.Bepànikoltam.De ugy rendesen.4-5 napig heves szívverès,mellkasi szoritàs,nem ettem semmit csak sírtam.Azt hiszem ezt hivjàk pànikrohamnak.Mèg sosem volt nekem ilyen.Fèltem a jövőtől,hogy nem lesz munkàm,utàltam az uj lakàsban lakni ès rettentő magànyosnak èreztem magam.Tudtam,hogy össze kell magam szednem,mert senki nem teszi meg helyettem,de az èrzelmeim nem akartak engedelmeskedni.A döntèst,hogy lèptem nem bàntam meg,a vàrost nagyon szeretem ès valahogy a lelkem egy eldugott zugàban èreztem,hogy az utamon vagyok,közeledem a vàgyott èletem felè csak nem èrtettem mièrt fordult akkor minden rosszra.Vàlaszt akartam mèghozzà sürgősen.Tudtam,hogy ez bennem van,de keresni akartam valamit ami majd előhozza belőlem őket, igy elkezdtem bùjni az összes ( èrtsd ÖSSZES) íràsodat ès napi több meditàciót is csinàltam.Nem szàmitott a tèma,mindet csinàltam ami elèrhető volt.Mind megsiratott ès kiboritott èrzelmileg.Aztàn kezdtem meglàtni mi is törtènik...A főbèrlőm egy igazi àldozat.Ràjöttem mennyire tükröt mutat ő nekem,mègha kicsit felnagyitva is.Vègig gondoltam az èletem,a csalàdom ès bàr azt eddig is tudtam,hogy az összes nő benne mind àldozat volt,de most esett le igazàn.Màr èrtettem mièrt viselkedett velem ìgy ès èn mièrt borultam ki ettől.Beletelt egy pàr napba mire ki tudtam ezt dolgozni magamból.Azt hiszem sikerült! Aztàn ràjöttem arra is,hogy nem tudom befogadni a bősèget.Furcsa módon az èrzelmeim önàlloan müködve irattak velem egy levelet az ex pàromnak amiben leirtam,hogy màr nem hibàztatom amièrt nem tudta nekem megadni azt a kapcsolatot amire a lelkem vàgyott,mert ugyse tudtam volna befogadni.Bàrmikor is probàlt nekem olyat nyujtani amire bàrmelyik nő vàgyna,de nekem uj ès szokatlan volt,azonnal beindultak a fèlelmeim.Szóval leirtam neki mindent őszintèn ès remèltem ha maradt benne önhibàztatàs akkor igy fel tudom szabaditani alóla.Az is kiderült,hogy valamelyik előző èletemben a pènztelensèg miatt el kellett adnom magam ès ez az èrzès azóta is bennem van.Rettegek a pèztelensègtől ès azonnal bekapcsol bennem a múlt,hogy akkor majd "olyan munkàt "kell vègeznem .A Teremtès meditàciodat hallgattam a legtöbbször,mert teljesen azonosulni tudtam vele.Erdős hegyekben lakom ès az èn kitűzött vàgyam/cèlom is a hegyen van.Pont azokon a dolgokon mentem keresztül amiket ott felsorolsz.Nagy erőt adott ez nekem,csak a cèlomon tartva a szemem.Pàr napra ezekre kaptam egy munkàt,egy hölgynek kellett àtfesteni egy csalàdi öröksèg szèket ( a bútorfestès eddig hobbi volt,de ez a cèlom,hogy ebből èljek).Egy napos munka,nem is sok pènz,de nagyon hàlàs voltam èrte.Mikor kèsz lett,nagyon tetszett neki ès feltette az egyik környèkbeli netes csoportba.Szinte azonnal elkezdtek özönleni a kommentek,hogy mindenkinek kell a szàmom,mert van bútora amit àt akar festetni! Döbbenet volt! Ki kellett irnom mindenkit egy külön füzetbe,mert màr nem tudtam szàmontartani!Annyi munkàt kaptam ami egy havi kiadàsom fedezi,de 2 hèt alatt meg tudom csinàlni.Volt aki meg se kèrdezte mennyibe fog kerülni csak elhozta a darabot,megbeszèltük mit szeretne ès màr ment is.Mindenkinek jó volt minden àr amit mondtam.Mondanom sem kell milyen boldog vagyok!!Termèszetesen tovàbbra is dolgozom magamon,de màr làtom,hogy attól,hogy valami a mi utunk vagy összejön valami amire vàgytunk mèg nem azt jelenti,hogy mostmàr minden tökèletes lesz .Csak annyit jelent,hogy egy lèpcsőfokkal feljebb lèptünk ès itt jönnek a megoldandó feladatok.Tudom,hogy a cèljaimhoz a legmegfelelőbb helyen vagyok,ès azt is làtom mostmàr,hogy ha törtènik valami rossz az èletben az csak meg akarja mutatni mivel van mèg dolgunk.Persze ettől nem lesz könnyebb az elejèn,de ha sziklaszilàrd az elhatàrozàsunk,hogy megtalàljuk a vàlaszokat akkor meg is fogjuk. :-)


Köszönöm!!!!!!!!! Rita



Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html

Megjegyzések