Ha van hited, Tiéd a világ!




 Kedves Viki és Màrti!

Nem is tudom hol kezdjem, lassan 1éve hogy voltam Nàlatok pàrkapcsolati oldàson, lehet nem emlékeztek Ràm, a Hozzàtok tartó úton ért egy baleset és elszakadt a bal bokàm szalagja, vàlasztanom kellett aznap hogy Hozzàtok megyek e vagy a kórházba, de a vàgyam és az érzés bennem hogy ott kell lennem, mindennél erősebb volt. Mint utólag kiderült az volt az utolsó személyes oldàsotok, majd jött a vírus és haza is kellett költözöm Debrecenbe. Bàr nehezen költöztem el Debrecenből Budapestre, mégis meg kellett tennem, mindenemet otthon hagyni, az uj lakàsomat, a munkàmat, de az érzés hogy mennem kell bennem volt. 3hónapot éltem fent, de ez idő alatt rengeteg minden àtértékelődött, a hamisnak hitt baràtok, emberek eltűntek az életemből,és màr nem akartam mindenàron megtalàlni a pàromat, mert ràjöttem, önmagamat kell előbb megtalàlnom. Sokat imàdkoztam az angyalokhoz.Persze ahogy hazaköltöztem az élet hasonló helyzetekbe sodort mint amikor eljöttem, de hamar ràismertem és olyan erős voltam mint még soha. Megtanultam Nem-et mondani olyan helyzetekre amik a boldogságom útjában àlltak, és ami a legfontosabb becsülni és szeretni Önmagam. 29éves vagyok,Előtte soha nem volt rendes pàrkapcsolatom, megcsaltak, megalàztak, kihasznàltak.De gyenge voltam. Majd egyik este amikor épp egy ilyen ember tàrsasàgàban voltam, aki közölte hogy Ő bizony nem akar semmilyen komoly dolgot Tőlem, megkértem hogy menjen el és soha többé nem akarom se Őt, sem hozzà hasonló "férfiakat" az életembe. Elmondtam az angyalkàminak mit is szeretnék, talàn még soha nem mondtam ki ennyire hatàrozottan.

Eltelt pàr hét, majd baràtnőm unszolàsàra elmentem a volt munkahelyemre, az étterembe ahol 5évig dolgoztam  meglàttam az "utódomat", egy fiút, első làtàsra megtetszett, a pultnál beszélgettünk, majd pàr nap mulva küldött üzenetet, hogy mi lenne ha talàlkoznànk. Kicsit megijedtem, de belementem egy közös barátokkal való vacsoràba. Azutàn csak Ő járt a fejembe, majd minden nap talàlkoztunk munka után. Eltelt egy hét, amikor vêgre sem Ő, sem Én nem dolgoztunk, elmentünk ketten vacsoràzni, azóta együtt vagyunk, szerelem volt első látásra, nincsenek jàtszmàk, csakis őszinte szerelem, Hozzàm költözött, és boldogabb vagyok mint valaha. Velem tervezi a jövőt, gyerekeket, esküvőt, ugy érezzük mintha mindigis ismertük volna egymàst,(mellesleg egy napon születtünk 4év eltéréssel) mindennap elmondja és érezteti hogy mennyire szeret, és Én ugyanazt érzem. Annyira hihetetlen, még most sem hiszem el. Mindennek oka volt, a költözésnek, a visszaköltözésnek, és nem utolsó sorban annak hogy eljutottam Hozzàtok, ahol erőre kaptam, és hittem. Hittem hogy egyszer kiteljesedik az életem és megérkezik a mindent elsöprő igaz szerelem amit érdemlek és amire mindig is vágytam.Mert úgy érzem megérkeztem. Hàla Nektek, a legboldogabb Nőnek érzem magam, és mindent megteszek hogy így maradjon.A hasonló cipőben jàróknak pedig azt üzenem soha ne adjàk föl a hitet, és ne elégedjenek meg azzal ami nem méltó hozzàjuk, mert el fog érkezni, az angyalok mellettünk àllnak, csak hinni kell.

Köszönöm Nektek,a hitet, az erőt és mindent amit az oldàson àtéltem. Soha nem felejtem el. 🤍 Az angyalkàk legyenek Veletek mindig!


Fanni



Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html

Megjegyzések