Gyógyítsd meg a múltat és rád talál a boldogság



Szia Viki, 

Nem vagyok nagy író, ezt nézd el nekem, mégis szeretném megköszönni a munkádat, ami megváltoztatja emberek életét és erre én egy jó példa vagyok. Mivel nagyon nehéz gyerekkorom volt azt hittem úgy fogom leélni az életem hogy cipelem magamon a múltam nyomait és mostmár örökre velem lesznek a régi bélyegek. Hat éves koromban a saját nagybátyám megerőszakolt de lehet hogy már kisebb koromban is zaklatott, de erre a hat éves koromban történt esetre emlékszem. Totálisan bezártam magam és szótlan lettem, csak akkor beszéltem ha muszáj volt. Az iskolában gúnyoltak, kinevettek, nem barátkoztak velem, mert olyan voltam mint egy apáca, úgy öltözködtem, szerettem volna minél csúnyább maradni hogy többet ne történhessen velem ilyen szörnyűség. A családom nem hitt nekem vagy csak nem akart hogy ne kelljen szégyenkezniük és onnantól nagyon haragudtam rájuk. Nagyon fiatalon depressziós lettem és nem láttam hogy értelme lenne az életemnek. Magányos voltam, nem voltak soha barátaim. Horgászni jártam, ez az egy dolog tudott kikapcsolni és ez érdekelt. 24 éves voltam amikor egy részeg pecás zaklatott és akkor totál kikészültem. Évekig ki se mozdultam otthonról csak munkába jártam, de legtöbbet betegszabin voltam. Itt akartam hagyni az országot hátha valahol tiszta lappal kezdhetek. Utáltam tükörbe nézni, gyűlöltem magam, mindig mosakodtam, mert azt éreztem hogy tisztátalan vagyok. Soha nem is gondoltam arra hogy valaha lesz férjem meg gyerekem mert távol akartam maradni mindenféle kapcsolattól. Jártam pszichológushoz az segített is de a szégyenérzet a bűntudat még mindig ott volt bennem. Sajnos azt éreztem hogy megérdemlem a sorsom, mert anyukám azt mondta, biztos azért történt ez velem mert kiprovokáltam a pecásnál. Az interneten picit bátrabb voltam, kerestem hasonló sorsú felnőtt társakat és velük beszélgettem néha. Az egyik lány, Léna ajánlotta az Ébredés Hajnalán blogspotot meg a csoportot Facebookon. Ott lógtunk szabadidőnkben. Kellett hozzá pár év mire rászántam magam hogy élőben is elmenjek Vikiékhez, de életem legjobb döntése volt. Addigra az írásokból már sok megértésem született. Az oldás nagyon nagy hatással volt rám, de felkavaró volt felszínre kerültek a régen elzárt érzések és a csap nem is akart elzáródni. Csak jöttek a könnyek heteken át de mérhetetlenül megkönnyebbültem. Mentem ahányszor csak tudtam és egyre jobban éreztem magam. Sokszor jöttek vissza a félelmeim és sokszor jött elő a dühöm és haragudtam mindenkire de mindig meggyőztem magam hogy ne adjam fel. A sok önismereti munkának köszönhetően azt kezdtem érezni hogy hozzám hasonló dolgokon átment nőknek szeretnék segíteni. De tudtam, hogy ehhez meg kell gyógyítani magam hogy példát mutathassak mert csak így tudok segíteni. Egyre nyitottabb lettem és azt vettem észre hogy szines ruhákba járok, előtte csak feketében jártam. Új frizurám lett, mosolygósabb lettem és egy év múlva már egy totál más ember nézett vissza rám a tükörből. Azt éreztem, szeretnék tetszeni másoknak is, mert magamnak nagyon megtetszettem. Ahogy megjelentek, mindig megvettem Viki könyveit és minden este olvastam egy fejezetet lefekvés előtt. Ez lett a bibliám és lassan belém épültek ezek az írások. Mikor nehéz helyzetbe kerültem mindig eszembe jutott a helyzethez kapcsolódó írás. Sokat segített ez nekem. Három -négy év nagyon kemény munka magamon és szerelmes lettem. Kicsit kétségbeestem hogy közben becsapott a pandémia és vége lett az oldásoknak de az online oldások ugyanolyan jók sőt még jobbak, mert bármikor végezhetem őket. Szorgosan dolgozom továbbra is magamon. A szerelemre visszatérve hihetetlen számomra, de van egy ember aki szeret engem. Nem akar kihasználni és nem akar megalázni csak úgy szeret feltétel nélkül. Nem vár cserébe semmit azért mert szeret. Olyan sok mindent kapok tőle, véd és óv engem. Van egy kis társaságunk, sokat járunk együtt vacsorázni, kirándulni. A párom szakács így eléggé el vagyok kényeztetve. Tudom, hogy Isten küldte nekem, ő a jutalmam amiért ilyen szépen dolgoztam és visszakaptam önmagamat. Nagyon szerencsés vagyok, mert ekkora csodára nem számítottam. Türelmes volt velem, mert az első együttlétet halogattam amit csak lehetett de végül nagyon jó élmény maradt. És szeretnék eldicsekedni vele, hogy most nyáron menyasszony lettem. Olyan boldog vagyok hogy leírhatatlan a boldogságom. 2023 márciusra tervezzük az esküvőnket és később szeretnénk gyermekeket is. Én még várni szeretnék vele hogy élvezhessem kettesben ezt a boldogságot ami előtte nem adatott meg. Bár 39 évesen már benne vagyok a korban, már várnék vele picit. 

Köszönöm Viki a munkádat hihetetlen mennyit segített nekem és biztos nem csak nekem. Maradok továbbra is a “rajongód”, soha nem fogom abbahagyni az önismeret tanulást. Tőled tanultam meg hogy kell jóvá tenni egy párkapcsolatot és hogy kell bevonzani amit akarunk. Csak biztatni tudok mindenkit hogy megéri a munka még ha sokáig is tart mert a boldogság egy fantasztikus érzés. Akinek előtte nem adatott meg az nem tudja, de én mondom nektek hogy megéri. 

Bármilyen hányatott, nehéz sorsot hoztál, akkor is lehetsz sikeres és boldog. Lehet részed szerelemben, gazdagságban és megbecsülésben. Ha nekem sikerült, neked is fog. 

Üdvözlök mindenkit: Hajni


Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html


 

Megjegyzések