A valódi szerelem minden akadályt legyőz




Fiatal nőként mindig is arra vágytam, hogy megtaláljam az igaz szerelmet. Az évek során jártam számtalan randin és próbáltam megismerni azokat az embereket, akikkel mélyebb kapcsolatot építhetek. Azonban szinte minden alkalommal csalódottan tértem haza, és úgy éreztem, hogy vagy velem van valami gond, vagy a férfiakkal. A végén már csak egy nagy erőlködés volt részemről az ismerkedés. 2020-ban, amikor becsapott a covid és elveszítettem a munkámat, akkor mélyebb önismeretbe kezdtem, mert teljesen kilátástalan volt az életem. Egy vezetői állást veszítettem el, már megszoktam, hogy a magam ura vagyok. Akkor fizettem elő Viki támogatói oldalára és azt nagyon megjegyeztem, hogy soha semmi nincs véletlenül. Meditálni és oldani kezdtem magam, a magam módján, előtte még nem csináltam ilyet és nehezen tudtam elengedni magam, de gyakoroltam eleget. Akkora hatással voltak rám a meditációk, hogy teljesen másként kezdtem el látni a világot. Megnyugodtam és tudtam, hogy minden úgy fog történni, ahogy nekem a legjobb.

Egy évre felfüggesztettem a randizgatást, aztán úgy döntöttem, hogy elindulunk a barátnőmmel egy kalandos útra, hogy új helyeket fedezzünk fel. Mindig szerettem utazni, de az utóbbi években nem volt időm és a covid is keresztbe tett. Olyan helyre akartunk menni, ahol hajóval utazhatunk majd, és élvezhetjük a tenger, a tengerpartok szépségét úgy, hogy ne lennének túl sokan..

Spanyolországot mindig imádtam, de ezen a szigeten még nem voltunk előtte. Sajnos maszkos időszakban utaztunk, ez némileg elvett az élményből. Amikor megérkeztünk, azonnal belehabarodtam azokba a gyönyörű, tiszta, kristálytiszta tengerbe, amely körülveszi a szigetet. Úgy döntöttünk, hogy bérelünk egy kis hajót, és elindulunk felfedezni a környéket. Egy elég részeges kis hajóskapitányunk volt, de nagyon jó barátok lettünk. Olyan helyekre vitt el bennünket, ahová turisták nem járnak. Minden nap hajóztunk, és egyik nap láttunk egy delfint, aki követte a hajónkat. Eszembe jutott az egyik meditáció, amiben már átéltem ezt az élményt. Olyan boldog lettem ettől! Egyik alkalommal ellátogattunk egy kis szigetre, ahol  volt rajtunk kívül néhány turista, akiknek a hajós kapitánya nagyon megtetszett nekem, de kiderült, hogy közel-keleti, de a járvány miatt nem tudott hazamenni, mondhatni, ott ragadt. Azonnal szimpátiát éreztem a férfi iránt, és elkezdtünk beszélgetni. Kiderült, hogy egyébként túravezető, és mondta, hogy szívesen mutatja meg a sziget legszebb helyeit nekünk is.

Úgy éreztem, hogy azonnal vonzódni kezdtünk egymáshoz, és amikor meghívott bennünket másnapra, örömmel elfogadtuk.. Körbekalauzolt bennünket és egyre jobban megismertük egymást, aztán napról napra erősödött ez a vonzalom.

Következő napokban többször találkoztunk, majd egyszer csak a férfi elővette a repülőjegyét, és azt mondta, hogy hamarosan elutazik a hazájába. Szomorú lettem, de ő azt mondta nekem, hogy mielőtt elutazna, szeretné, ha még egyszer együtt eltöltenénk egy éjszakát a hajón. Azt gondoltam, ezt búcsú éjszakának szánja és ez egy könnyű nyári kaland volt a számára. De belementem, mert annyira vonzódtam hozzá. Csodálatos éjszaka volt, a hajó a nyílt tengeren ringatózott, és eszembe jutott minden, amit átéltem régebben, és hogy milyen szerencsés vagyok ebben a pillanatban. Közel kerültünk egymáshoz. Azt éreztem, hogy ez az igazi szerelem, és hogy sosem akarom, hogy véget érjen a pillanat. A következő napokban együtt töltöttük az időt, és egyre mélyebb érzelmek alakultak köztünk. Azonban a férfi elutazása miatt aggódtam, hogy talán sosem látja újra. Végül ugyanazon a napon utaztunk haza. Nekem idő kellett, hogy feldolgozzam az érzéseim, és eldöntsem, hogy mit szeretnék tenni. Sokat beszéltünk. Végül úgy döntöttem, hogy követem a szívem, és elutazom a férfi után, miután ő nem tud Magyarországra jönni. Fogtam magam, és repülőre szálltam, hogy meglátogassam a férfit a hazájában.

Amikor megérkeztem, olyan érzések kavarogtak bennünk, hogy azt elmondani nem lehet.. Azonnal éreztük, hogy ez bizony szerelem.. Több időt terveztem maradni. 

Egyik este, amikor a tengerparton sétáltunk, ő egyszer csak megállt, és letérdelt. Kinyitotta a kezét, és elővett egy gyönyörű gyűrűt. Megkérte a kezem, és megígérte, hogy mindig szeretni fog, és az életünket együtt töltjük majd.

Nagyon boldog voltam, és örömmel mondtam igent a kérdésére. Azóta eltelt egy kis idő, és bár nem volt könnyű, de megoldottuk, hogy együtt lehessünk.. Sosem feledjük majd azokat a varázslatos pillanatokat, amikor egy kis szigeten találkoztunk, és elhatároztuk, hogy minden évben visszatérünk oda, megünnepelni, hogy megtaláltuk egymást. Féltem a kulturális különbözőségektől, a távolságtól, mindentől. De teljesen felesleges volt. Viki meditációi sokat segítettek, erőt adtak a nehéz napokon. És megtanultam, hogy a valódi szerelem minden akadályt legyőz. Kata




Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html


 

Megjegyzések