Bántalmazó szülőktől a boldogságig

 


Kedves Viki, én nagyon nehéz körülmények között nőttem fel. Bántalmazó szülőkkel éltem, akik folyton veszekedtek és agresszívak voltak velem. Életemben nagyon sok volt az elkeseredés és a reménytelenség. A te meditációid, gyakorlataid és az általuk elsajátított önismeret adott számomra egy esélyt, hogy túllépjek azon, ami történt. Az első meditációs gyakorlatok nehéznek bizonyultak, hiszen az elmém zsibongott és nehéz volt csendesíteni. De ahogy folytattam a gyakorlást, a meditáció segített nekem megnyugodni, és bepillantást nyerni a saját elmémbe. Ez segített nekem, hogy megtanuljak fókuszálni, és így jobban kezelni a stresszt és az érzelmi kihívásokat. Folyamatosan önvizsgálatot végeztem, és beismertem a saját hibáimat és hiányosságaimat. A saját magamra való figyelmem és az önmegértés segített, hogy megbocsássak a múltbeli traumáknak, és elengedjem azokat. Az önismeret és a meditáció segítettek, hogy megtaláljam a saját utamat az életben. Sok különböző dolgot kipróbáltam, de semmi sem érződött igazán helyesnek számomra. Végül rájöttem, hogy mi a legjobb módja, hogy boldoguljak az életben az. A munkámnak köszönhetően ismertem meg a feleségemet. Először nem voltam nyitott, de lassan közel kerültünk egymáshoz és rájöttem, hogy Ő az! Akire mindig vártam.  Megértett engem, és támogatott az utamon. Már egy csodálatos családunk van. Az életem nem volt könnyű, de a meditáció és az önismeret segített nekem megtalálni a békét és az élet célomat. A feleségem mellett, boldogabb vagyok, mint valaha. Köszönöm! Richárd


Megjegyzések