Az álomszövés mestere: A kitartás és a hit hatalma


Szia Viki, én szívesen megosztom a ‘sikertörténetemet’ a közönséggel, mert bizony ez már valóban sikertörténet. Valamikor öt-hat éve kezdődött egy szép tavaszi napon. Akkor telt be a pohár a munkahelyemen és zokogva mentem haza, és otthon egyedül szipogva lettem figyelmes egy írásra a Facebookon, ami a te tolladból való, és arról szól, hogy ne hagyjuk megalázni magunkat, hanem inkább becsüljük magunkat. Minden szava nekem szegeződött, nekem íródott, azt éreztem teljessen. Mindig azt éreztem, hogy nagyobb a küldetésem az életben, mint hogy egy irodában kávét főzzek és hagyjam megalázni magam. Mindig is vonzódtam az önismeret és a meditáció világához de féltem is tőle, halogattam is évekig sajnos. De fanatikusan olvastam a cikkeidet, kiírtam őket és egy mappába gyűjtöttem. Boldoggá tett, amikor megjelentek sorra a könyveid, mindet elolvastam többször is, és sokat tanultam belőlük. Nem tudtam, hogyan álljak neki a változásnak, mert sokszor elveszítettem az irányt előtte. A 60 napos kamraoldó program teljesen megváltoztatta az életemet. Annak hatására kezdtem el meditálni, de nem tudtam, hogyan kell és utána haraptam rá a Patreon előfizetésre. Elkezdtem járni a természetet is, ez lett a hobbim. Egy idő után sikerült jobban megismerni magamat és a vágyaimat. Mindig otthon ülős voltam, de az oldások hatására kinyíltam és elmentem jógatáborba, ott derült ki, milyen remekül meditálok már. Ott ismerkedtem meg egy lánnyal, akivel azóta jó barátnők lettünk, és általa ismertem meg a kedvesemet. Közös társaság, sakkozós és társasjátékos esték. A pandémia összehozott minket. Nem akartam párkapcsolatot, inkább karrierépítésre koncentráltam, de mégis jött. Ráadásul olyan nagy erővel, ami teljesen átalakította az életemet. Más ember lettem. Minden meditáció megnyitott bennem egy olyan kaput, ami bevonzott mindig valami jót. Az anyaseb meditációk voltak rám a legnagyobb hatással, szerintem minden nőnek ott kellene kezdenie a munkát, mert ott gyökeredzik minden fájdalmunk. Utána ismertem fel azt is, hogy szerelmes vagyok, bár félek a szerelemtől. Az oldások hatására meglepő ajánlatot kaptam egy elég nagy vállalattól. Mindig erre a pozícióra vágytam, nem beszélve arról, hogy nagyon jól fizetett. De nem voltam biztos benne, hogy az az igazi utam az életben. Megkérdeztem a barátomat, és azt tanácsolta, hogy hallgassak az intuíciómra. Végül úgy döntöttem, hogy nem veszem fel a munkát. Végre nem volt bűntudatom és nem akartam anyámnak megfelelni. Közben jött az ikerláng meditáció, ami azóta is a kedvencem. Utána döbbentem rá, hogy szerelmes vagyok, és nem tudtam, hogy viselkedjek. Barátkoztunk, de nem mertem a tudtára adni, mit érzek. Előtte meg nem vettem a jeleket, amiket küldött. Meditáltam tovább és újra elkezdtem a 60 napos karmaoldót. Tudtam, hogy vannak dolgok még, amiket majd meg fogok érteni. Így is lett. Saját vállalkozást csináltam, de nem volt könnyű, éreztem, hogy nem ez az út. De úgy voltam vele, hogy majd figyelem a jeleket és kiderül. Így is lett, a hirtelen jött nagy siker után hozott az élet néhány meglepetést, és váratlan nehézségekkel szembesültem. Megszakítottak velem egy szerződést, ami miatt váratlan nehézségekkel szembesültem. Akkor már tudtam, hogy tovább kell lépnem. Nem estem kétségbe, az atlantiszi meditációban választ kaptam. Átadtam magam a szerelemnek és utána hetekig csak erre koncentráltam. Közben furcsa fájdalmaim lettek, erősen tisztultam, de kitartóan engedtem el a múlt fájdalmait, és most egészségesebb vagyok, mint valaha. Egy olyan erős tisztuláson mentem keresztül, ami gyökeresen megváltoztatta azt, aki voltam. Stabil, magabiztos, önazonos nő lett belőlem. A szerelmet pedig beengedtem a lelkembe és teljesen elvarázsolt. Lassan bontakozott ki, mert nekünk így volt jó. Az önismeret és a meditációid segítettek önmagamra találni és ez roppant jó dolog. Minden nehézséget átvészeltünk, és kialakult a mi kis közös életünk. A vállalkozásunk sikeresen működik és igyekezünk mindig tovább fejleszteni. Ha kitartóak vagyunk és hiszünk a víziónkban, akkor bármi lehetséges. Ez nem szerencse vagy csillag állás kérdése, hanem akarat, elszántság és kitartás, egy kis felelősségvállalással fűszerezve. Az igazi boldogságot nem az anyagi javak vagy a hatalom jelenti, hanem az, hogy megtaláljuk az igazi életcélunkat, és együtt építjük fel az életünket azokkal, akiket szeretünk. N-37


 

Megjegyzések