A harmadik szem elõzõ életbeli megtisztítása





Rengeteg olyan kliensem és tanítványom volt már, aki arról panaszkodott, hogy nem lát lelki szemeivel. Ilyenkor azt mondják: "Egész egyszerûen nem vagyok vizuális típus". Nagyon gyakran az derül ki, hogy ezek a látszólag "nem vizuális" emberek más életükben erõszakos halált haltak, éppen tisztánlátó képességeik következtében.

Dolgoztam együtt olyan tanítványokkal, akiket a boszorkányüldözések idején máglyán égettek el, akiket az inkvizíció idején lefejeztek pszichikai képességeikért, és akik Atlantisz, az õsi civilizáció idején haltak meg, olyan okokból kifolyólag, melyek szintén a tisztánlátáshoz kötõdnek. Most, ebben az életükben félnek attól, hogy újjáélesszék azokat a képességeket, amelyek elõzõ életükben a halálukat okozták.

Nagyon sok kliensemnek és tanítványomnak ebben az életben is volt hasonló élménye. Például, megdorgálták õket gyerekkorukban azért, mert "ördögi látomásaik" vannak. Vagy arra utasították õket, hogy ne beszéljenek "láthatatlan barátaikról" többet. Ezek a láthatatlan barátok valójában angyalok vagy spirituális vezetõk voltak.

Nem számít, hogy melyik életünk okozta a tisztánlátástól való félelmet, tudjuk oldani ezt az ellenállást. Az alábbi meditációs gyakorlat eloszlatja a pszichikai csakrák megnyitásával kapcsolatos félelmüket:

Kezdd azzal, hogy háromszor mélyen ki- és belélegzel. Olvasd el ezt a bekezdést magadnak, akár hangosan, akár csendben:


"Kész vagyok elengedni minden félelmet, mely valamely életembõl származik, és amely a jövõ látásának képességétõl való félelmet jelenti. Hajlandó vagyok elengedni minden félelmet, amely bármely idõkiterjedésében, pszichikai képességeimmel kapcsolatos. Kész vagyok megbocsátani bárkinek, bármely életemben, aki kritizált, üldözött, megtagadott, megnyomorított, vagy megölt engem pszichikai képességeim okán. Kész vagyok megbocsátani magamnak minden döntésemért, bármely életben, tudva azt, hogy mindig a lehetõ legjobbat tettem. Kész vagyok elengedni bármely azzal kapcsolatos félelmet, hogy sérülhetek azért, mert pszichikai képességekkel rendelkezem, ebben az életemben. Meggyógyultam és biztonságban vagyok"  Dr. Doreen Virtue

Megjegyzések

  1. Nekem volt részem ilyen üldözésbe. A sok megaláztatásba és máglya halálban is..arra is emlékszem, hogy boszorkányként nem voltam szent, de ebben az életben gyógyítok, viszont nem tudom eléggé kibontakoztatni a szárnyaim a félelmek miatt. Remélem ez a kis meditáció változást fog előidézni ezen a téren is, hálásan köszönöm. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése