Ha az ember hisz, bármi lehetséges



Kedves Viki! Nem szeretek írni, de nem bírom megállni, hogy ne osszam meg, mi minden történt velem az elmúlt 3 és fél hónapban. Júniusban leszek 37 éves. Tavaly tönkre ment a házasságom, és azért jelentkeztem be a hozzátok, hogy rendbe tudjam tenni, ami elromlott. Többször szakadt meg a kapcsolatunk a 12 év alatt, mindketten félreléptünk, de a két fiunk összetartott bennünket. A tavalyi évünk rettenetes volt, csődbe ment a cégünk, mindketten jövedelem nélkül maradtunk, két olyan embert is elveszítettem, aki nagyon közel állt hozzám. Már az öngyilkosság gondolata is többször megfordult a fejemben. Szerencsére túl gyenge vagyok hozzá. A legelkeseredettebb pillanatomban találtam rád a neten. Olyan volt, mintha önkívületi állapotban lettem volna. Az első oldás alkalmával azon gondolkodtam, mi a fenét keresek én itt. Eszembe jutott a kedvenc filmem (Pánik). Én is feküdtem, nevetségesen éreztem magam. Semmit nem éreztem, nem láttam, egyfolytában járt az agyam, hogy minek jöttem én ide. A harmadik oldáson valami hatalmas nyomást éreztem a mellkasomon, és mintha egy lufi durrant volna ki, megkönnyebbültem. Fogalmam sincs, mi történt, de nagyon hálás vagyok érte. Amikor megjöttek az égi segítőink, akkor olyan érzésem volt, mintha valaki megsimogatta volna az arcom. Azóta szinte minden este érzem, mikor lefekszem aludni. Mintha lelkileg újjászülettem volna. Egy korty alkoholt nem vettem magamhoz azóta, pedig 10 éve minden hétvégémen ez volt a program. A haverjaim egy része el is kopott az életemből. A harmadik oldás után viszont egy nagy dolog történt velem. 21 évig fociztam, egy komoly sérülés miatt kellett abbahagynom. A térdem szétment teljesen, azóta sem tudtam kiegyenesíteni a bal lábam. Az oldáson rettenetesen fájt a térdem, mikor gyógyítást kértem. Fel is kellett ülnöm, olyan érzés volt, mintha szét akarna szakadni. Amint hazaértem este, szálltam ki a fürdőkádból, teljesen természetesen, ki tudtam nyújtani a lábam, ami 7 éve nem történt meg!! Én ezt egy csodának élem meg! Egyébként az oldás alatt azt láttam, hogy egy piramis lábánál állok, talán Egyiptomban lehettem, de nem biztos, és egy hatalmas bottal verem hátulról valakinek a lábát. Majd térdre rogy, jajveszékel, én pedig szívtelenül ott hagyom. Nem tudott lábra állni. Egyből megértettem a lábfájásom okát, s ahogy megértettem, megszűnt a probléma. Ez a csoda arra késztetett, hogy mindent elhiggyek, amit a blogodon olvastam, s azóta napi rendszeres programommá vált az olvasás. Már csak próbálom a lényeges dolgokat kiragadni, mert nem akarlak sokáig untatni. A feleségemmel békében szétváltunk, soha nem tudtam elképzelni, hogy ilyen lesz valaha. Amikor felhoztam ezt a témát, ő állandóan egy dühöngő sárkánnyá változott, és pedig beletörődtem. Most pedig simán megegyeztünk mindenben. Amikor lebeszéltük a dolgokat a feleségemmel, hogy elválunk, szinte rögtön a facebookon megtalált egy iskolás kori szerelmem. Találkoztunk, és elég különös érzéseim vannak vele kapcsolatban. Lehet, hogy csak én gondolom tovább a történetet, de nagyon érdekes, mert ő két héttel előtte szakított, mint én. Csak kapkodom a fejem, úgy beindultak az események. Nem mondom, hogy már minden tökéletes, tudom, még rengeteget tisztulnom kell, de azt hiszem, jó úton haladok. Azért akartam megírni hogy ne írjátok le a férfiakat sem, ha egy ilyen szkeptikus embernek is megváltozhat az élete, legyek én a jó példa. :-) Egész életemben hálás leszek a türelmedért Viki! Amint történik még valami, beszámolok róla. És még ez is fontos lehet:új vállalkozásba fogtam. Nem mondom, hogy felvet a pénz, de legalább van bevételi forrás, amiből fenntartom magam és a gyerekeket. Üdvözöllek:Szabolcs


Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html 


MentésMentés

Megjegyzések