Szerelem és lelki blokkok




Szia Viki!  Ha jónak látod, nyugodtan tedd ki a blogra az írásom. Körülbelül öt hónapja voltam nálad először oldáson. Nagyon sok mindent megértettem és helyre került bennem, de fizikailag nem sokminden változott. Bár azt érzem, ezek nagyon kellettek ahhoz, hogy megértsek dolgokat. Az első oldás után tíz napig gyötört a fejfájás, jó erősen volt kódolva valami. Viszont a közel 10 éve tartó folyamatos derék és hátfájásom elmúlt. Én nem tudom, akkor ott mi történt, de valami csoda, az biztos. Bár olvastam hogy másnál is volt ilyen. Ez valóban ilyen gyorsan hat?  Számomra nem is lényeges, az sem érdekel, ha fejen kell állnom, csak változzon már valami az életemben. Rengeteget álmodom azóta és reggelente nagyon jól érzem magam, boldog vagyok. Mindenféle geometriai formák röpülnek körülöttem álmomban. És megfigyeltem, hogy nagyon kedvesek velem az emberek. Hirtelen, drasztikus változások álltak be az életembe. Az életfeladatos oldás után szinte rögtön elbocsátottak a munkahelyemről. Na kellett nekem karmaoldás, gondoltam magamban. Utáltam a munkám (irodai), és tudtam, hogy az oldás után helyükre kerülnek a dolgok, de gondoltam, azért lesz egy kis átmenet. Hát nem volt. Egy napig bömböltem otthon, aztán gondoltam, inkább összeszedem magam és nekilátok munkát keresni. Bújtam az újságokat. Szerdán a Mekiben ebédeltünk a barátnőmmel, nekik több vállalkozásuk van a férjével, de a fő foglalkozása: grafikus. Rendezvényszervezéssel és esküvőszervezéssel is foglalkoznak, és panaszkodott, hogy el vannak havazva, én meg elmeséltem, hogy kirúgtak a munkámból egy hülye ürüggyel. Azt mondja, lehet, hogy tud nekem munkát, de nem segítenék-e nekik be egy hétvégén egy esküvőn. Nem nehéz munka, de fárasztó egy kicsit. Viszont annyi pénzt ajánlott két napra, ami eddig két heti fizetésem volt, gondoltam úgy is ráérek, ha pedig közben találok munkát, akkor majd jövő héten kezdeni tudok. Az egész hét olyan izgalmasan telt, vártam a hétvégét, főleg azért, mert esküvőre megyek, már nagyon régen voltam, és ezek mindig feldobnak. A másik dolog pedig az, hogy nagyon örültem neki, hogy végre hasznomat veszik. Szerettem volna azt, hogy mindent nagyon jól csináljak. Előtte két nappal pedig elkezdtem élvezni az életet. Fodrász, kozmetikus, szoli, amiket előtte nem engedtem meg magamnak, mert egyedül élek albérletben. De most nem érdekelt, hogy az utolsó fillérjeim költöttem erre, mert jól akartam érezni magam. Elkezdtem egyre szebbnek látni magam. Szombaton már kora reggel mennem kellett segíteni, és nagyon élveztem. Rengeteget dolgoztunk, de nagyon gyorsan ment az idő. Estefelé elkezdett feltűnni nekem, hogy az egyik pincér állandóan engem néz. Gyönyörű kék szemei voltak, zavarban is voltam, mikor utánam nézett. De kezdett egyre feltűnőbb lenni. Sokszor összenézünk, mosolyogtunk az éjszaka folyamán. Hajnalban hulla fáradtan, már pakoltunk, és készülődtünk haza, amikor megkérdezte, hogy elmennék e vele sétálni. Reggel 8 óráig sétálgattunk a Duna parton, és kiderült, hogy ő sem pincér, csak besegített a nagybátyának, tehát kizárólag ezen az egy esküvőn dolgozott, ugyanúgy, mint én. Azt mondta, hogy már tudja csak azért kellett eljönnie, hogy engem megismerjen. Szerelmes lettem. Évek óta egyedül vagyok, és még csak lehetőségeim sem voltak. Lehet, hogy én voltam túl zárkózott, de pasi még csak a közelembe se jött. Eleinte el sem hittem hogy egy ilyen jóképű és értelmes fiú akar tőlem valamit. Viki, nem tudom, mi történt az oldások alatt, de ez olyan, mint egy mese. Vagy még sokkal jobb. Nagyon boldog vagyok. Nem akarom még elkiabálni, mert csak három hete tart. Mindig ilyen társra vágytam. Már a munkán sem idegeskedem, mert igazad volt, ha rábízzuk magunkat az égiekre, minden megjön. Hagytam magam, megjött a szerelem, a munka is meg fog. Ez volt a leglényegesebb tapasztalatom, de még azt szeretném mondani, hogy a második után, mikor a családi és emberi kapcsolatokat oldottuk, egész este hánytam. Arra gondoltam, valami elengedési tisztulási folyamat ez is. De remekül érzem magam, boldog vagyok, és minden emberi kapcsolatomon érződik a változás. Anyukám sokkal kedvesebb velem, minden nap főz nekem, a tesóm ajándékokkal halmoz el, ezt ennek tudom be, mert előtte soha nem volt ilyen. Szóval sokkal tartozom neked, hálás köszönet mindenért. Vivien voltam, aki 32 éves



Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html





Megjegyzések