Árnyékból a fényre



"Sziasztok, én nem vagyok a szavak embere de van egy jó tapasztalatom. Egy éve voltam először Vikiéknél oldáson. Megelőzte ezt egy fájdalmas szakítás és egy idegösszeomlás is. Sosem voltam az a tipikus jófiú és volt lelkiismeret furdalásom is bőven. Megismerkedtem egy hölggyel, aki miatt teljesen kikészültem. Nem voltam neki elég jó. Meg is értem. Változni akartam. Az oldások segítettek nekem benne. Teljesen más emberré váltam általuk. Már kizárólag tisztességes üzleteket kötök, őszintén élek. Ezek rám nem voltak jellemzőek régen. Oldásokon megértettem, mi oka van annak, hogy így éltem. Sajnos a múltamban sok volt a fájdalmas emlék. Fel kellett dolgoznom. Sikerült. Ma már a kedvesemnek mondhatom a hölgyet, aki miatt változni akartam. Kiérdemeltem őt. Sokmindenre megtanított. Megérte!
Az oldások visszaadták az életemet. Visszaadtak engem az életemnek. Boldog vagyok, ami eddig 37 évig nem sikerült. Szerelmes vagyok, eddig ez sem sikerült!
Köszönöm szépen Viki és Márti, ezt nektek köszönhetem.
Feri"



Megjegyzések