Amikor megnyílik előttünk a világ...

 





Kedves Viki! 

Ahogyan a sikersztorikat olvasgattam, eszembe jutott hogy végülis nekem is van egy kisebb és nagyon szívesen megosztanám ezt veled!

Talán egy kicsit most megfogsz lepődni, de egészen fiatal vagyok még a “megszokottakhoz” képest, pontosabban 15 éves...:D

Már kisgyerekként éreztem azt, hogy valami “nem oké” velem. Valamiért más vagyok mint a többiek. A korombeliek. Valahogy sosem jöttem ki jól velük, hiszen mindig is teljesen máshogy gondolkoztam a dolgokról mint Ők. Az általános iskola harmadik osztályától kezdve pedig teljesen kirekesztett lettem. Volt egy tanár is, aki kipécézett magának és amivel, amikor és ahogyan csak tudott megalázott a többiek előtt. Később sajnos pedig a gyerekek is követték ezt a tanári példát.

Úgy éreztem hogy egyedül vagyok ebben a hatalmas világban, hogy engem senki nem ért meg, hogy nincs megoldás a problémáimra, hiszen ezeket nem lehet megoldani... És szépen lassan, ahogyan cseperedtem, velem együtt cseperedett a szorongásom is. Kínként éltem meg minden egyes napot, ha otthon voltam akkor alig mentem ki a szobám négy fala közül, az iskolára és az emberekre gondolva pedig egyből elkapott a gyomorgörcs. Azt éreztem hogy ennek sose lesz vége, a szorongásom és a problémáim lassan felemésztenek, a bennem élő kisgyermek pedig csak tétlenül és szomorúan nézi és tűri hogy mit tettek vele az emberek. 

Egyszer csak viszont, amikor már a századik “Meg szeretnék változni” kijelentésemet is szélnek eresztettem, rátaláltam a meditációid és az oldásaid varázsára. Emlékszem hogy már az első alkalom is csodálatos volt, ahogyan arra a fél órára is de kiszakadtam ebből az akkormég rémálomként megélt leckéből. Majd pedig lassan elhatároztam és realizáltam hogy nekem kell még ez az érzés, kell ez a varázs, hiszen talán ez lehet a problémáimnak az egyik megoldókulcsa. Eleinte csak felületesen érdeklődtem a téma iránt, viszont ma már teljesen bele vagyok ásódva ebbe az egészbe. Annyira örülök neki hogy beépítettem az életembe ezt az Énidőt, és ezáltal napról napra dolgozva magamon jobb ember lehetek a tegnapi önmagamnál. 

A kulcs pedig mint ahogyan Te is mindig hangsúlyozod, a felismerés, és az elengedés volt. Hiszen felismertem azt, hogy ezek a dolgok miért történtek, felismertem azt hogy mit tettek velem ezek az elfojtott érzések, ki nem mondott sérelmek, fájdalmak, és ezáltal szembe néztem önmagammal is, aminél azt kell hogy mondjam, talán nincs is csodálatosabb érzés!:) 

Ahogyan pedig sorra jöttek a felismerések és a megértések, a blokkok tisztulni kezdtek, és ugyan nagyon fájt akkor, de éreztem hogy egyre több leszek. Lassan elfogadtam magam, elkezdtem Szeretni önmagamat, és azt a belső gyermeket, aki úgy érezte/érzi hogy Őt talán soha nem szerette senki se úgy igazán... Idén januárba még sehol se voltam ezekkel a felismerésekkel, most decemberben viszont saját magamnak Én vagyok az első, szeretem magam, és talán az egyik legérdekesebb és legszebb megtapasztalás az volt, hogy ahogyan én elkezdtem szeretni, és harag, szomorúság, negativitás és félelem nélkül élni, a környezetem is nagyrészt hasonlóan kezdett viszonyulni hozzám.

Többek között Te is hatalmas segítséget adtál nekem, hiszen nélküled talán még ma is egy elveszett, céltalanul bolyongó ember lennék a nagyvilágban :D 

És természetesen ez még egy nagyon hosszú út a számomra, hiszen mint minden embernek, nekem is bőven van min dolgoznom saját magamban, de tele vagyok célokkal és tervekkel, amikből hamarosan valóság lesz, hiszen tudom hogy képes vagyok ezeket megteremteni, és fokozatosan, lassan a maga idejében elkezdeni az álmaim életét élni. Köszönöm neked, hogy elindítottál ezen az úton! Bence 💗


Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html

Megjegyzések