Teremtsd meg az álmaid!

 




"Szia Viki!

Szeretném elmesélni az én kis történetem. Azért szeretném megosztani, mert úgy gondolom, hogy az embereknek sokkal nagyon hitüknek kellene lennie. Az én férjem sem hitt semmiben, ezért a kezembe kellett vennem a dolgokat. :) (Kezdjük ott, hogy őt egyébként 6,5 éve lerajzoltam, minden részletet beletunkoltam az összképbe, hogy kire vágyom.. aztán meg is kaptam őt egytől egyig, bár ezt is kétkedve veszi, de ez más történet..)

Szóval júliusban elköltöztünk a férjem édesanyjához, hogy addig se fizessünk albérletet, mivel lakást akartunk venni. Na most ez nem volt ennyire easy, mint elsőre gondoltuk, nem ment egyről a kettőre.. Egy idő után, sok keserves óra keresgélés után már-már kezdtük feladni az álmaink lakását. Aztán rájöttem arra, hogy valószínűleg azért nem jön a csoda lakás, mert még nem engedtem meg, hogy jöjjön. Félelmek, hitel stb.. nagyon jól tudtam, hogy mélyen belül még nem készültem fel erre. Telt-múlt az idő, már mondhatni elfogadtam, hogy jöjjön. Eszembe jutott egy patreonos videód, amiben meséltél arról, hogy minden egyes apró részletet egytől-egyig írjunk le. Na most én ennek eleget téve a lakással kapcsolatban leírtam a kis naplómba. Elképzeltem és elhittem. Legyen ablak a konyhában a csírák miatt, ablak a fürdőben, hogy növényeket rakhassak oda, kád, erkély, megfizethető ár, stb stb.. 27 dolgot írtam le ami a vágyam volt, ebből 3-4 dolog nem jött be. Valószínűleg nem akartam eléggé. Egyik nap már nagyon kivoltam a helyzet miatt és eldöntöttem, hogy na jó, most aztán elég legyen, most felmegyek a netre és megtalálom. Mondanám, hogy mázlink volt, de marhára nem. Ezt én csináltam. Én teremtettem meg. Erre mindenki képes, aki bízik magában, nagyon akarja és el is hiszi. A férjem végig azt mondta, hogy ennyiért ilyet nem fogunk találni, szálljak le a földre.. De én mindig mondtam, hogy nem-nem, figyeld meg, meglesz!!

Megvan a csodalakás, megvan az erkély, a kád, a jó környék, a spájz és az ára is annyi, amennyit elképzeltünk.

Később derült ki számomra, hogy a kezdetekben (több mint fél éve) mondogattam a férjemnek, hogy olyan lakásba költözünk majd, amiben egy öreg néni élt és telis-tele van szeretettel. Mert olyanba akartam költözni, amiben rengeteg szeretetenergia van. Semmi veszekedés, semmi válás. Amikor ma, az új világ kezdetének első napján aláírtuk az adásvételit, rengeteget meséltek a felek a boldog gyerekkorukról, hogy milyen volt ott felnőni, mennyire de mennyire szerettek ott lakni. Én csak a mérhetetlen hálát éreztem. A jóban hittem és azt is kaptam. Hihetetlen és csodálatos. ♥️

Ja és egy mondat még a végére, nagyon nevettem azon, amikor mondtad azt hiszem ugyanebben a videóban, hogy x összeget akarsz szerezni. Csak nem jelentetted ki, hogy egy hónap alatt. Én ugyanígy voltam még 2 éve a fizetésemmel. Kitaláltam egy összeget, mérhetetlenül hittem benne, de végül nagyon csalódott voltam, hogy bőven nem kaptam meg. Aztán később kiszámoltam, hogy a fizum a cafeteriával, bérlettel, negyed éves bonusszal és azzal, hogy ők fizetik helyettem a telefonszámlát, 3 ezer forinttal keresek többet havi lebontásban, mint amit megálmodtam. ♥️ Szóval igen, marhára pontosnak kell lenni :)

Hálás ölelés! Klaudia"


Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html

Megjegyzések