Amikor valóra válik egy régen dédelgetett álom

 




Szia Viki! Szerencsésnek mondanám magam mert a férjem is nyitott a változásra, így mondhatom, könnyű volt a dolgom. Lassan 12 éve próbálkoztam teherbe esni, sikertelenül. Eleinte okoltam magamat, a testemet, később a családomat, a férjemet. Tehetetlen és dühös voltam. Annyira rágörcsöltem, hogy semmi másra nem tudtam gondolni, csak hogy kifutok az időből. A barátnőm talált rád és ajánlotta a meditációkat. Akkorra már inkább a lelki békémet akartam helyre állítani, mert totálisan kikészített a sok év hajsza. Faltam egymás után az oldásokat, olvastam a cikkeid, a könyveid, amik egytől egyig mind fantasztikusak, különlegesek és napról napra nagyobb nyugalom szállta meg a lelkemet. Olyan dolgokat fedeztem fel a lelkem mélyén, amiről nem tudtam, hogy ott vannak, és megtanultam útjukra bocsátani őket. Amint elengedtem a görcsös akarást, a mióma elkezdett visszafejlődni a méhemen és egyre több lett az energiám. Olyan zen nyugalom szállt meg, hogy az lett az életcélom, hogy megtartsam ezt az állapotot. Ösztönösen elhagytam egy csomó egészségtelen ételt, és mivel másként főztem, a férjem is egyre jobban érezte magát. Kiderült, neki is van egy csomó allergiája. Közben totálisan megbékéltem az anyósomékkal és hálát érzek, amiért felneveltek egy ilyen nagyszerű embert, mint a férjem. Hosszú utat jártam be, mikor is rám talált a szerelem. A legszebb dolog az életemben eddig. A meditációid nekem maga a varázslat, a csoda, a megértés. Akkora változáson mentünk keresztül néhány hónap alatt, megtanítottad nekem tudatodon kívül is az elengedést, mely szerintem a boldogság kulcsa. Megszabadulni a görcsös akarástól felér egy újjászületéssel. És amikor elengeded az elvárásokat és megbékélsz az élettel, akkor megtörténik a csoda. 48 évesen édesanya lettem. Nem hiszem, hogy van ehhez fogható boldogság az életben. Mindig arra vágytam, hogy egy család legyünk, aminek én vagyok a szíve lelke. Nem szabad feladni az álmainkat! Ha kitartóak vagyunk, mindenre megtaláljuk a megoldást. Ha van egy álmod, ahhoz vannak lehetőségek is. Tegyél meg értük mindent, mert megéri hidd el! Nekem újabb álom él a szívemben, szeretnénk kistestvért Annabellának! Ma már tudom, hogy csak rajtam múlik minden! Köszönöm Viki, köszönöm hogy visszaadtad a hitem! Orsi



Megjegyzések