Sorsfeladat




"Drága Viki!

Most szeptembern reiki mesterré avattak az Égiek. Ebben Neked és a Nálad töltött hétvégének az oldásoknak és teremtéseknek óriási szerepe van, mert ott az Életfeladat meditáció alatt magától a Teremtőtől kaptam meg a gyógyítő és teremtő erőt. Nagyon megható, könnyes meditáció volt, nagyon megérintett, de akkor még fogalmam sem volt, hogy ez mit jelent majd az életemben. Alig telt el 3-4 hét és máris egy másik Angyal (nekem Te is az vagy) került az utamba, aki végleg rátett az Utamra. Azóta elvégeztem hát a reikit, mostmár tudom, érzem, mi is ez a spirituális gyógyító erő és a mai napig hihetetlen számomra, hogy ez bennem van és működik. Közben megtudtam, hogy az Életfeladatomat hol és mikor telljesíthetem be, és hogy ez lesz majd pár év múlva a munkám és végtelen boldogsággal tölt el a tudat, hogy embereken segíthetek majd így, és hogy velem történik mindez, aki egy pár évvel ezelőttig abszolút materiális ember voltam,Nagyon várom, nagyon lelkes vagyok, tudom, hogy még sokat kell tanulnom, de mivel maximalista típusú emberke vagyok, ebben is szeretnék nagyon-nagyon jó lenni. Remélem így lesz.

Hálás Köszönet hát Neked Mindenért!!!!!!!! 

Sok Erőt és Boldogságot, Kitartást kívánok a munkádhoz!

Hálás Szeretettel:

Kriszti (44) "

Megjegyzések