Mindenki képes életét a kívánt irányba változtatni





Először is köszönöm, hogy vagytok! Gondoltam pár mondatban megírom, hogy mennyi minden jó történt velem azóta, amióta használom az oldásokat... 

A legelső tapasztalatom az volt, hogy elmúltak a bőrkiütéseim, enyhült a fém-allergiám, találtam a munkám mellett egy kiegészítő jövedelmet, amit élvezek és anyagilag is jobban vagyok, a kapcsolataim tisztultak, ami néha fájdalmas is, mert sokan kicserélődtek..de jöttek újak is, akikkel fejlődhetek...

Új lehetőségek. Nyertem a lottón, egyre több dolgot felismerek az életemben, s már tudom, hogy a boldogságom tényleg csak rajtam múlik.
A családi oldás nagyon jó volt, nagyon sok felismerésem jött azóta.. Utána a párom kiütései eltűntek! 

Még annyi, hogy nem eszek húst sem és sokkal kellemesebb energiák vesznek körül. Az embereket is jobban átlátom...egyre tisztábban érzékelem a körülöttem lévő világot, tudom kívülről nézni a saját életemet és sokkal nyugodtabb vagyok!:) Köszönöm! K.

Megjegyzések