Oldás a születésnél




Szia, engem mindig vonzott a meditációs oldás.  Annyi területen szorultam segítségre, hogy nem is tudtam, mivel kezdjem. Aztán egy olyan probléma mellett döntöttem, ami egész életemre kihatott: egyszerűen soha semmit nem csináltam végig, semmihez nem volt kitartásom, mindig megálltam a cél előtt, de hogy miért, magam sem tudtam megmagyarázni. Családban kellett oldani, majd egy olyan előző életemet láttam, ahol a születésem után leállt a szívem és újra kellett, hogy élesszenek. Amikor egy kisbaba megszületik, elég kemény csatát vív a szülőcsatornában. Utána a jól megérdemelt jutalom, ha anyukája karjaiban megnyugodhat. Ezzel szemben én nem megpihentem, hanem újra kellett, hogy élesszenek, és egy olyan blokk alakult ki bennem, hogy nem szabad az út végére érni, mert valami még rosszabb dolog fog történni velem. Ahogy megértettem és tudatosult bennem a problémám oka, megszűnt létezni. Azután már tudtam sikeres lenni a karrieremben, és sokkal kitartóbb lettem. Nekem ez volt az egyik legmeghatározóbb élményem. Viktória 33




Megjegyzések