Az életünk egyre jobbá válik






Drága Viki, a Te blogod nekem menedék, kapaszkodó, öröm és kulcs, kulcs magamhoz. Az írásaid közül mindig az jön szembe, amelyik kell, amelyik aktuális. A hanganyagokkal rengeteget utazom magammal, magamban. Az oldások fantasztikusak, annyi hihetetlen pozitív, örömteli, nagyszerű felfedezést tettem, annyi mindent tanultam, hogy szinte el sem mondható. Nagyon máshogy nézem a világot, az embereket, és főleg magamat. Azt hiszem, hogy megtanultam elvárások nélkül szeretni :) Persze, még nagyon sok "dolgom" van, de már kalandnak élem meg, nem nehézségnek. Köszönöm, hogy vagy, hogy itt vagy, hogy csinálod a dolgod, mert Te biztosan erre születtél! És persze a csodálatos anyukádról, Mártiról se feledkezzünk meg :) Istennők vagytok, az biztos, hogy az én életem jobb lett veletek, tőletek, általatok! Köszönöm :) Kinga




smile hangulatjel Istennők vagytok, az biztos, hogy az én életem jobb lett veletek, tőletek, általatok! Köszönöm smile hangulatjelsmile hangulatjel

Megjegyzések