2016. december 16., péntek

Bőség, gyarapodás és életfeladat



"Szia Viki! Megpróbálom leírni, mi történt velem, bár nem vagyok nagy író típus. Mára elvonultak azok a sötét felhők, amik kétségbe ejtettek. 

15 éve jól menő vállalkozó vagyok, de másfél éve elkezdett hanyatlani az üzletem. Az odáig fajult, hogy egy éve már a számláimat, a költségeimet sem fedezte a vállalkozás. Az oldáson azt éreztem, nem a helyemen vagyok, váltsak, vagy pedig emellett csináljam a feladatom, és akkor újra felvirágzik majd az üzletem. Így utólag bevallom, elég dühös voltam emiatt. Azt mondták a segítők, hogy az egészséges táplálkozással (ezen keresztül a gyógyítással) kellene foglalkoznom és ebben segítenem az embereknek. Na ez kb. olyan távol állt tőlem, mint Makó Jeruzsálemtől. Én, aki dohányzott, hétvégenként ivott, és szinte csak gyorséttermekben étkezett. Azt beszéltük akkor, tanuljam meg, hogyan lehet egészségesen élni. Elment a kedvem még az élettől is, de közben valahol mélyen belül éreztem, hogy ez mind igaz lehet. Egy hónapig semmi se történt, mígnem jött a következő oldás. Egyedül egy szakállas papot láttam ahogy láncokon vezetik. Fel kellett oldani a régi fogadalmaim, és érezhetően beindultak a dolgok. Bár csak utólag raktam össze a történetet. Úgy kezdődött, hogy szerda reggel úgy ébredtem, hogy hányni kezdtem. Ez 3 napig tartott. Le kellett mondanom a pénteki tárgyalást. Olyan rosszul voltam, hogy nem bírtam cigit szívni, hétvégét pedig végigaludtam, így meglett a nagy áttörés, nem kívántam a cigit és a piát.  Fogalmam sincs minek köszönhető, gondolom valóban feloldódott, aminek kellett, és elkezdtem tisztulni. Még rásegítettem egy kis méregtelenítő teával. A pocakom is tünedezni kezdett, s elkezdtem reggelente futni. Egyre jobban éreztem magam aztán nem sokkal később megismerkedtem egy hölggyel, aki hatására elkezdtem bio ételeket enni, és egyre kevesebb gyorskaját ettem. Egyre több lett az energiám. Ehhez szükség volt azért pár hónapra. Viviennel nagyon jó barátok lettünk, még főzni is megtanultam. Illetve pár egyszerűbb dolgot tudok már kotyvasztani. S mivel ő jó üzletembernek tart engem, megkérdezte, nem lenne-e kedvem társulni, mert bio ételeket hoznak be az országba, és kellene hozzá az én segítségem, ismerettségem. abban a pillanatban leesett, amit oldáson tapasztaltam és már tudtam, mi értelme volt az elmúlt fél évnek. Tudtam, hogy nem csak az egészségem érdekében történt, hanem anyagi dolgok miatt is. Utána mentem el bőség oldásra. Nagyon szépen beindultak a dolgok. Teljesen jól össze tudom egyeztetni a régi vállalkozásommal, így nem kellett teljesen felszámolnom. Hónapról hónapra gyarapodunk kicsit, s most február óta az összes adósságom kifizettem. Szeretnék még sokkal többet keresni, de nekem ez is egy csoda. S valóban csak akkor kezdtem el pénzt kapni, amikor a feladatom csináltam. És akármennyire tiltakoztam, rávezettek a feladatomra. Azóta beiratkoztam egy energiagyógyász tanfolyamra is. Örökké hálás leszek neked, nem tudom, mi lenne most velem, ha nem váltok. Pisti- 45"




Aktuális oldások és tanfolyamok programja az alábbi linken megtekinthető: 


Vélemények:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése