Bőség, gyarapodás és életfeladat



"Szia Viki! Megpróbálom leírni, mi történt velem, bár nem vagyok nagy író típus. Mára elvonultak azok a sötét felhők, amik kétségbe ejtettek. 

15 évig jól ment a vállalkozásom, de másfél éve elkezdett csökkeni drasztikusan a bevétel. Egy éve már a számláimat, a költségeimet sem fedezte a vállalkozás. A meditációban azt éreztem, nem a helyemen vagyok, váltsak, vagy pedig emellett csináljam a feladatom, és akkor újra jó lesz minden. Így utólag bevallom, elég dühös voltam emiatt. Az jött, hogy az egészséges táplálkozással (ezen keresztül a gyógyítással) kellene foglalkoznom és ebben segítenem az embereknek. Na ez kb. olyan távol állt tőlem, mint Makó Jeruzsálemtől. Én, aki dohányzott, hétvégenként ivott, és szinte csak gyorséttermekben kajált. Azt beszéltük akkor, tanuljam meg, hogyan lehet egészségesen élni. Elment a kedvem az egésztől, de közben valahol sejtettem, hogy ez mind igaz lehet. Nem sok minden történt, aztán újabb oldás. Egyedül egy szakállas papot láttam ahogy láncokon vezetik. Fel kellett oldani a régi fogadalmaim, és érezhetően beindultak a dolgok. Bár csak utólag raktam össze a történetet. Úgy kezdődött, hogy szerda reggel úgy ébredtem, hogy hánytam. Sajnos napokig tartott. Le kellett mondanom a pénteki tárgyalást. Olyan rosszul voltam, hogy nem bírtam cigit szívni, hétvégét pedig végigaludtam, így meglett a nagy áttörés, nem kívántam a cigit és a piát.  Nem tudom ez minek köszönhető, gondolom valóban feloldódott, aminek kellett, és elkezdtem tisztulni. Még rásegítettem egy kis méregtelenítő teával. A pocakom is tünedezni kezdett, és elkezdtem reggelente futni. Egyre jobban éreztem magam aztán nem sokkal később berobban egy nő az életembe, aki bevezetett a bio ételek világába, és egyre kevesebb gyorskaját ettem. Egyre több lett az energiám. Viviennel nagyon jó barátok lettünk, még főzni is tanultam. Illetve pár egyszerűbb dolgot tudok már kotyvasztani. Mivel ő jó üzletembernek tart engem, megkérdezte, nem lenne-e kedvem társulni egy bio élelmiszer láncba, és kellene hozzá az én segítségem, ismerettségem. abban a pillanatban leesett, amit meditációban tapasztaltam és már tudtam, mi értelme volt az elmúlt fél évnek. Tudtam, hogy nem csak az egészségem érdekében történt, hanem anyagi dolgok miatt is. Utána már a bőség oldásra hajaztam. Frankón beindultak a dolgok. Teljesen jól össze tudom egyeztetni a régi vállalkozásommal, így nem kellett teljesen lezárnom. Hónapról hónapra gyarapodunk kicsit. Szeretnék még sokkal többet keresni, de nekem ez így is nagyon cool. Valóban csak akkor kezdtem el pénzt kapni, amikor rátaláltam erre az útra. Bár tiltakoztam, rávezettek a feladatra. Energiagyógyászatot is tanulok. Örökké hálás leszek neked, nem tudom, mi lenne most velem, ha nem váltok. Pisti- 45"


Megjegyzések