2016. december 21., szerda

Minden a maga idejében történik


Kedves Viki! Nem tudom, hogy emlékszel e rám, nyáron és ősszel jártam hozzátok a csoportos oldásokra. Szeretnék köszönetet mondani, mert azóta az életem teljesen felfordult, és mostmár látom, hogy a legjobb irányba. Elmondtam az oldáson is, hogy párkapcsolati problémáim miatt kerestelek meg, de mégis az életem több területe rendeződni látszik. Az első párkapcsolati oldás után, hétfőn behívtak a munkahelyemen, és kineveztek. Azt hittem, ki fognak rúgni, de üzletvezető lettem. Ez elég jó fizetéssel jár. Már azon is gondolkodtak, hogy bezárják az éttermet, mert szinte egyáltalán nem megy. Azóta azokon a napokon, mikor én vagyok, mindig sokkal több a forgalom. Amikor a kinevezésem megtörtént, annyira boldog voltam, hogy nem is gondoltam rá, hogy ennek az oldáshoz köze lehet. Ma már teljesen egyértelmű számomra. Pedig párkapcsolati oldásra mentem és az anyagi helyzetem és a karrierem kezdett el javulni. A következő heti családi napi oldás a feje tetejére állított mindent. Szerdán felhívott az édesanyám, aki 7 éve nem állt szóba velem az örökségi dolgok miatt. Anyu Kanadában él, még soha nem látta a 2 éves unokáját. Próbáltam keresni, beszélni vele, levelet írni, soha nem reagált semmire. Nagyon fájt, hiszen egy lánynak óriási szüksége van az édesanyjára. Az oldás után 3 nappal hívott fel, és nehezen is dolgoztam fel, de nagyon boldog voltam. Elkezdett feljönni a vele kapcsolatos összes sérelmem. Körülbelül 7 napig folyamatosan jöttek fel a gyermekkorom emlékei, a veszekedések élményei. De szép lassan feldolgoztam, és úgy érzem, megbocsátottam ezt. Viki, gyönyörű karácsonyunk volt. Anyukám hazajött, és a legnagyobb szeretetben és boldogságban teltek az ünnepek. Megnyugodott a lelkem, mert ő is belátta, és elismerte, mikben hibázott és bocsánatot kért. Mintha egy új anyát kaptam volna. Ennél szebb és jobb érzés nem létezik. Nálunk voltak a nővéremék is, és most nem éreztem egy csepp féltékenységet sem, minden békés és nyugodt volt. Mindig ilyen karácsonyra vágytam. Minden remekül sikerült, mintha az összes angyal mellettem állt volna. De én nagyon szorgosan minden nap meditáltam, ahogy javasoltátok. Ezek után mindig nagyon extra intenzív álmaim voltak. 
A második párkapcsolati oldásra októberben már Judit barátnőm is jött velem. Pár napra rá szakított a kedvesével, és nagyon felszabadult lett. Őszintén szólva én mindig meg voltam győződve róla, hogy ők egy pár. De ezek szerint nem. Nagyot csodálkoztam, főleg azon, ahogy elengedte. Alig telt el egy kis idő, amikor is összetalálkozott azzal a sráccal, akihez 7 évig plátói szerelem fűzte. Azóta is boldogok. Ennek nagyon örültem, csak nem értettem, hogy már több párkapcsolati oldás után miért nem indul be a szerelmi életem. Aztán minél több párkapcsolati blokkot oldottunk, annál jobban éreztem, hogy szabadul fel a lelkem, és hogy eddig mennyi mindennel le voltam korlátozva. Elég sok blokkom volt a szerelemben. Egy elég durva rádöbbenés volt nekem az egyik oldásban, amikor felismertem, hogy még nem engedtem el a gyerekkori szerelmemet, aki több, mint 9 éve meghalt. Csináltam egy külön kis szertartást, és éreztem, ahogy megkönnyebbül a lelkem. Utána meg kellett bocsátani apukámnak is, és végül akkor éreztem az igazi felszabadulást, amikor egy előző életemben megéltem, amikor az ikerlelkemmel éltem együtt. A skót felföldön. Egy olyan öröm érzése töltötte el a lelkem, ami leírhatatlan. Meg kellett bocsátanom neki, amiért abban az életben meghalt, és ott hagyott engem. Ezután úgy éreztem, hogy szinte sugárzik a szívem. Hiába nem történt sokáig semmi, éreztem, hogy én folyamatosan változom. Kezdtem megérteni a dolgokat, és tudtam, hogy ez a lényeg. Rájöttem, hogy nem szabad görcsösen akarnom, hogy legyen társam. Pedig nagyon vágytam a szeretetre. Azt elfelejtettem írni, hogy a gyermekem apja, mikor kiderült, hogy várandós vagyok, lelépett. Írt egy levelet, amiben megkért, hogy soha többé nem akar látni. Előtte azt hittem, hogy minden rendben velünk. Mindez 6 év együttélés után történt, a legnagyobb harmóniában. Azóta nem tudtam elérni, semmit nem tudunk róla. Ezért volt nehéz megnyílnom újra a szerelemre. 
Az ünnepek között Welnessezni mentem Kata barátnőmmel, ez volt az ő karácsonyi ajándéka. Kaptam ajándékba egy masszázst hozzá. Jóképű, szimpatikus fiatalember volt a masszőr. Nem mondom, hogy első látásra beleszeretettem, de éreztem, hogy nem hétköznapi. Nagyon érdekes dolog történt. Elaludtam a masszázs közben, és vele álmodtam. Azt láttam, hogy együtt élünk egy tanyán, rengeteg gyermek és állat van körülöttünk. Úgy ébredtem, mint aki szerelmes. Boldog voltam, repkedtem az örömtől. Teljesen másképp tekintettem rá ezután. Este a vacsoránál “véletlen” újra találkoztunk. Beszélgetni kezdtünk. Telefonszámot cseréltünk, azóta minden nap beszélünk. Találkoztunk már párszor, és azt mondja, ő mindig rám várt. Én pedig elhiszem neki. Viki, én olyan boldog vagyok. Látom, hogy az ember mindent meg tud oldani egy kis segítséggel. Mindent! Nagyon szépen köszönöm nektek a segítséget, és sokan példát vehetnének rólatok. A ti utatokat kísérje áldás, hogy minl több embernek tudjatok segíteni, hogy így megváltozzon, mint én. Szeretettel: Dalma 





Aktuális oldások és tanfolyamok programja az alábbi linken megtekinthető: 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése