Sose hagyjon el a remény




Sziasztok, szia Kedves Viki! Szeretném leírni, hogy köszönöm a tegnapi napot, mert fantasztikus volt! Életem szinte minden területe megoldódni látszik az oldások hatására, pedig úgy érzem, nagyon hátrányos helyzetből indultam, és jó hosszú utat jártam be, de ma már mondhatom hogy megérte. Külföldre menekültem a nehéz életem elől, de végül hazaköltöztem, hogy tudjak járni hozzátok, annyira felemelő volt az első találkozás veletek. Lassan fejlődtem, de négy év távlatából elmondhatom hogy lassan minden a helyére kerül. 

Mindig másnak éreztem magam, nem értett meg sem a családom, sem a társadalom, még barátom is kevés akadt. Kapcsolatot pedig szinte egyáltalán nem sikerült kialakítanom. Egy nagy rakás szerencsétlenségnek éreztem magam. Minden oldás kicsit tovább lökött, reményt adott és idővel elhittem, hogy nekem is jár a jobb élet. Régebben minden nap másik álarcot öltöttem magamra, attól függően, hogy mit hittem, az adott helyzet mit kíván. Ma bátran kijelenthetem, hogy a saját arcom mutatom. Ez vagyok én. Eddigi fő művem az a tökéletes párkapcsolat, amiben élek. Végtelen béke és nyugalom van rajtam, mióta hazataláltam. Bátran állíthatom, hogy igen, valóban létezik. Négy év munka kellett magamon, mire elhittem, hogy ez jár nekem. És működik töretlenül. Az önbüntető programok oldása és az a sok családi oldás segített ebben. Pedig évekkel ezelőtt még az identitásomban sem voltam biztos sajnos. Ma pedig egy gyönyörű lány a menyasszonyom. És minden olyan természetes és egyszerű. 

A sok tanitás hatására amit tőletek kaptam oldások és a cikkek által, sokkal könnyebben oldom meg az elém kerülő feladatokat, nem aggódom, nem félek mert tudom hogy minden értem történik és ezt mindet én akartam. 

Sok fájdalmat tettem le és elengedtem a megfelelni akarásom, amihez társult egy nagy adag önbizalomhiány így végre a saját életem ura vagyok. Szeretem az új munkám és kisebb visszaesésekkel szinte folyamatosan gyarapodunk anyagilag. 

A szüleimmel való kapcsolatom javult, bár néha úgy érzem, még szükség lenne rá, de az elfogadás megtörtént feléjük, és ez a fontos, hiszen nem érzem, hogy azóta blokkolnának. Már nem engedem hogy lelkileg zsaroljanak, elfogadom és így szeretem őket. 

Nem tartok haragot és nem hibáztatom a körülményeket. Ura vagyok az életemnek. Kigyógyítottam magam egy csúnya bélbetegségből és egy nyombélfekélyből. 

Tudom hogy van még munka magamon, hiszen ez egy örökké tartó munka, így megyek hozzátok rendszeresen. A tegnapi önbüntető programok oldásán megint sok mindenre rájöttem, és megértettem egy fontos dolgot, hogy miért nem tudtam soha sötétben meglenni. Tegnap életemben először sötétben aludtam és nem volt bennem félelem. Egy csoda, amire az ember képes. De rájöttem, hogy senki nem tud megoldani helyettünk semmit, erre csak mi vagyunk képesek. Ez jó és rossz hír egyben. Jó, mert úgy alakítunk mindent, ahogy akarunk, de egyben rossz is, mert magunktól kell megtenni, nincs aki hajtson és kontroláljon. 

Viki, nagyon köszönök nektek mindent és alig várom, hogy jövő héten újra találkozzunk. Szeretettel. Márk



Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html



Megjegyzések