Üzenet az angyalnak: Szeretném, ha megoldódnának a gondjaim



Kedves Őrangyalom! Tudom, hogy meghallod kérésemet, és eljut hozzád imám minden egyes szava. Úgy érzem, segítségre van szükségem!

Az utóbbi évek eseményei felemésztették az erőmet. Teljesen elfogytam. Küzdöttem, harcoltam, próbáltam túlélni. Sokszor önmagamat vádoltam, bántottam azért, ami életemben történik. Nem értettem, mivel vonzottam be ennyi nehézséget, szenvedést. Haragudtam az egész világra. Nehezteltem a szeretteimre, amiért nem segítenek nekem. Felelőst kerestem a boldogtalanságomért. Sajnáltam önmagamat, amiért elhagytak azok, akiket igazán szerettem, akik biztonságot adtak nekem. Úgy éreztem, hogy a káosz akkorára nőtt, hogy már egyáltalán nincs uralmam felette. Elveszítettem, amik oly fontosak voltak nekem. Minden darabokra hullott. Haragudtam a kegyetlen világra. Hiába volt minden küzdelem, egyre mélyebbre süllyedtem a kilátástalanságban és az önsajnálatban. Azt éreztem, rajtam már csak a csoda segíthet. 

Amikor a legnagyobb fájdalmak közepette, önmagamba roskadva, minden reményt elveszítve fohászkodtam, hirtelen nyugalom és béke költözött a lelkembe. Éreztem, hogy átölelsz a szereteteddel és nem hagysz egyedül. Tudtam, hogy mindig is mellettem álltál, de a külvilág eseményei elvonták a figyelmemet a lényegről. 


Kedves Őrangyalom! Most újra a segítségedet kérem! Az elmúlt időszakban más emberré váltam. Megtanultam, hogy megoldani semmit nem fognak helyettem, így kéréseim is teljesen mások. Ma már tudom, hogy teljes mértékben felelős vagyok az életemért és azért, ahogyan az eseményekre reagálok. Igen, sokat fejlődtem, és ez büszkeséggel tölti meg a lelkemet. 

Most arra kérlek, segíts nekem megőrizni a hitemet! Segíts, hogy minden alkalommal, amikor elesek, legyen erőm felállni! Mert bár eljutottam az önfejlődés egy bizonyos fokára, sokszor gyötörnek kétségek és félelmek. De tudom, hogy jó úton járok. Itt vagyok, nem adtam fel! 

Arra kérlek, bíztass, bátoríts, mint egy jó tanár! Nem azt várom, hogy maguktól megoldódjanak a problémáim, hanem azt, hogy csupán megoldandó feladatként tudjak tekinteni rájuk. Hogy elfogadjam magát a tényt, hogy szükségem van a nehézségek ajándékaira, amit magukban hordoznak. 

Segíts kérlek, hogy elfogadjam, amin nem tudok változtatni.  Hogy elengedjem az irányítási kényszeremet és az igényét annak, hogy megmentsem a világot. Segíts elengednem az érzést, hogy mások élete fontosabb a sajátomnál. 

Kérlek, hogy segíts nekem kapcsolatban maradni a lelkemmel. Hogy a világ eseményei ne vonják el a figyelmemet a lényegről. Ne hagyd, hogy a kapcsolatom megszakadjon önmagammal. 

Segíts kérlek, hogy az elengedéshez ne társítsak őrült fájdalmat és elfogadjam, hogy ez az élet része. Hogy ne csak tudjam, de érezzem is, hogy az elengedés egy természetes folyamat. 

Segíts kérlek, hogy elengedhessem a múlt fájdalmait, amik még ma is itt munkálkodnak bennem és megakadályozzák a boldogságom. Amikkel újra és újra szenvedést vonzok az életembe. Segíts, hogy felismerjem, ami szükséges a gyógyuláshoz! Irányíts a megoldások felé, hogy végre véget érjenek a nehézségek!


Kedves Őrangyalom! Ahogy visszaolvastam az imám, megértettem egy fontos dolgot! A segítség azt jelenti, hogy  mindig mögöttem állsz, ahogy eddig is tetted. Segíteni akkor tudnak nekem, ha én is segítek magamon. A világból mindig azt látjuk meg, amit látni kívánunk.

Ha önazonos vagyok, szeretem az életet, az események visszatükrözik az érzéseimet. A káoszban is lehet nyugodtnak maradni, és ha a világ összedől, az én életem akkor is lehet boldog és harmonikus. Minden rajtam áll. 


Így most csak egyetlen dolgot kérek! Segíts, hogy ez az érzés eljusson minden emberhez! Hogy ők is elhiggyék, hogy boldogságra születtek! Hogy tudják, képesek megoldani bármit, és a lehetetlen nem létezik. Hogy a legfontosabb önmaguk szeretete és jóléte, minden más csak utána jöhet. Segíts, hogy megértsék, hogy ezt a kort mindenki saját maga választotta, mert ezáltal akart tanulni, fejlődni. Segíts, hogy észrevegyék, hogy a világ csodálatos! Tele van szépséggel, bőséggel, de ezt csak az veszi észre, aki erre fókuszálja a figyelmét. 

Segíts az embereknek szeretni kérlek! Mert ha szeretet van, akkor minden van. A szeretet képes meggyógyítani az egész világot! Aki képes szeretni önmagát, többé nem veszhet el! Köszönöm Őrangyalom! 


Guzsik-Mohácsi Viktória (http://elozoeletek.blogspot.com)


Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html




Megjegyzések