Blokkoldás a szerelemben




Szia Viki!

Szeretném elmesélni, hogy az augusztus 4-ei lélektársi oldást követően mennyi jó dolog történt velem/velünk.
A párommal nagyon szeretjük és szerettük egymást, viszont olyan - számunka megoldhatatlannak tűnő - akadályok kerültek elénk, hogy nagyon kevés kellett hozzá, hogy magatehetetlenségünkben elengedjük egymás kezét. Mindketten olyan típusok vagyunk, hogy tudtuk, ha egyszer kimondjuk, hogy vége, onnan nincs visszaút. Nagyon fájt mindkettőnknek, ami történik, és nem is igazán értettük! Mivel már régebb óta járok hozzátok oldásokra, tudtam, hogy eljött az ideje egy újabb párkapcsolati oldásra elmenni, így hát bejelentkeztem.
Félve indultam el, mert úgy éreztem, ha a párom "nem az enyém", akkor az oldást követően véget érhet a kapcsolatunk. Úgyis búcsúztam el Tőle aznap, hogy alakuljon bárhogy is, minden percért hálás vagyok, amit Vele tölthettem. De féltem, nagyon! Mert szerettem!
Az oldáson egy korábbi életemben jártam, ahol szerelmes voltam a mostani Páromba, elmondhatatlanul! Megkérte a kezem és a világ legboldogabb nőjeként hozzá szerettem volna menni feleségül! Rohantam ki hozzá az ajtón, a szomorúságból a boldogságba, (pontosan ezt éreztem, hogy ahol addig éltem szomorú voltam, és hogy mostantól nagyon boldog leszek), amikor egy nagyon nagy ütést éreztem a fejem hátsó részén. Hátulról fejbe vertek és pár perc múlva, mire beért a házba a Szerelmem, a karjaiban meghaltam.
Az utolsó szava az volt, hogy nem értem ide időben, nem tudtalak megvédeni.
Aki fejbe vert hátulról, azért tette, mert a Páromat választottam helyette akkor is, és a boldogságot! Az az ember abban az életünkben is nagyon szomorú, magányos, boldogtalan ember volt és belőlem élt, az én energiáimból.
Ebben az életben is a Páromat választottam, viszont volt bennem egy megmagyarázhatatlan ragaszkodás az a személy felé, aki fejbe ütött. Nem szerettem, de nem tudtam elengedni és nem tudtam teljesen átadni magam a Páromnak. Mintha rabságban tartotta volna a lelkem.
A lelkeink emlékeztek, hogy ha teljesen átadjuk magunkat ennek a szerelemnek mi fog történni…
Az elmúlt időszakban ennek az eseménynek tisztulási folyamata kezdődött el a párkapcsolatunkban. Sokszor volt a Párom mellett halálfélelmem az utóbbi időben, éjszaka zokogva ébredtem fel, nem éreztem biztonságban magam… Pánikrohamok törtek rám.
Amikor még nem történt meg az oldás, és az élet "tisztított" minket, sétáltunk az utcán és egy bácsi elesett mellettünk és nagyon beverte a fejét. Amikor lehajoltam hozzá, megfogtam a fejét és láttam, hogy vérzik, - sokkot kaptam hosszú órákra! Napokon, heteken át nem tudtam kiverni a fejemből a bácsit... Mert, hogy ami megrázó számunka az okkal van. Ugyebár...
Az oldást megelőző három napban sokszor elkezdett magától vérezni az orrom. Közvetlenül az oldás után kimentem a mosdóba, tükörbe néztem,  és megint eleredt. Akkor jöttem rá, hogy ez azért van, mert akkora ütés érte a fejem, hogy fizikai tünete volt, még ebben az életben is. Utána 3-4 napig fájt azon a helyen a fejem.
Mindent megértettem! Azonnal felszabadultam! Csak nevetni tudtam örömömben!!
Tudtam, hogy lehetőséget kaptunk ebben az életben, hogy megéljük ezt a szerelmet!
Most értettem meg igazán, hogy az oldások következtében éveket "nyerhetünk".
Az, amit ott egy pár óra alatt kioldottunk, az természetes folyamatként hosszú hónapok, akár évek kemény munkája lenne. Úgy, hogy nem is feltétlen értjük ennyire kristálytisztán, hogy mi- miért történt vagy történik. Az otthon végezhető meditációk során már jártam ebben az életemben, viszont akkor nem mutatták meg ezeket, akkor csak azt láttam, hogy aki hátulról fejbe vert, bilincseket vett le rólam, amikkel magához láncolt…
Most már tudom, hogy akkor azért annyit láthattam amennyit, mert arra álltam készen.
Az oldást követően minden azonnal helyreállt a kapcsolatunkban!
Szerelemesebbek vagyunk, mint valaha voltunk! Annyira természetes lett minden.
Teljesen megszűntek a félelmeim, újra csillogó szemmel nézünk egymásra! Annyi csoda lehetősége megnyílt előttünk már most.... :)
Mindketten felszabadultabbak, természetesebbek, boldogabbak lettünk.
Nagyon hálásak vagyunk Mindenért Viki és Márti! Köszönjük szépen, hogy vagytok!! Hálás vagyok az életnek, hogy megadatott az a lehetőség számomra is, hogy azelőtt rátok találtam és járhatok oldódni, mielőtt abbahagyjátok a személyes oldásokat!
Ja, és a Párom azóta nyert négyszer vagy ötször 20.000-40.000 Ft közötti összeget!
5 nap alatt több mint 100.000 Forintot… Nála az anyagi energiák is azonnal beindultak.
Nálam is beindultak az energiák, viszont ezekhez picivel több idő kell, úgy érzem. Az emberi kapcsolataimban olyan szintű változásokat érzek, hogy az hihetetlen. Lehet, hogy már képes leszek elhinni, hogy a legjobbat érdemlem mindenből, és, ha az választom, akkor nem fogok utána meghalni?!J
Mintha mindent máshogy látnék azóta!  Alig várom, hogy majd mesélhessek ezekről is!
A Hihetetlen és a Csoda szavak jutnak eszembe! Mindent nagyon szépen köszönünk!!!


Edit 



Megjegyzések