Az álmok valóra válnak




Drága Viki és Mártika! Szeretnék egy különleges történetet elmesélni. Először is annyit mondanék, hogy 43 éves vagyok és mindig átlagos életet éltem. Sokat voltam mélyponton és sokat voltam szeretetlenségben sajnos. Az édes szüleim elváltak és velem keveset törődtek. Mivel kisebbek a testvéreim, engem sokat magamra hagytak, vagy nekem kellett gondoskodni róluk. Ezért a felnőtt kapcsolataimban is általában olyat találtam, akiről gondoskodni kellett, mintha az anyja lennék. De visszagondolva az életemet én nem is engedtem volna egy férfinak hogy éppen ő gondoskodjon rólam. Ezeket oldásokon értettem meg nálatok, amire a barátnőm csalt el. 2016 év elején voltam először nálatok Székesfehérváron. Olyan sok megértést hozott nekem az oldás hogy utána még jó sokszor elmentem, mert nekem egy csoda, amit csináltok. Mára beérett szinte minden, ami miatt mentem, megpróbálom felsorolni őket, és örök hálával gondolni rátok. 
Az apai nagymamám testvére Kanadában él, és kamasz korom óta küldd haza csomagot nekünk karácsonyra minden évben. Legalább 15 éve mindig kapok tőle egy arckrémet, amit ő próbáltatott ki velem, mert érzékeny a bőröm és nálunk nem lehet kapni. Tavaly többször voltam életfeladat és bőség oldáson, ami teremtéssel egy egybekötött és alkalmaztam azokat a lépéseket, amiket ott tanultam tőletek. Sajnos 40 éves korom után se tudtam, mivel akarok foglalkozni. Egyik legjobb barátnőm anyukájánál dolgoztam régebben (kozmetikusként, de már régen nem ezt csinálom) és általa kaptam meg életem lehetőségét, egy cég képviselőjeként egész Európában. Méghozzá annak a cégnek, akinek a krémeit a nagyim testvére küldte Kanadából. Nem tudom van e összefüggés ezek között, de mégis nagyon érdekes és varázslatos ez az egész. Engem ez olyan boldoggá tett, hogy elmondhatatlan. Sokkal többet keresek, mint valaha, de mégis azt mondom, hogy ez nem számít ahhoz képet, amit érzek, mert végre olyan dolgot tehetek, amit tiszta szívvel csinálhatok, és azt érzem, hogy ez nem is munka, hanem hobbi, amit nagyon jól megfizetnek. Úgy vettem észre hogy a szüleim is büszkék rám, még apa is, aki ezt sose tudta kimutatni senkinek. Már nem akarok megfelelni nekik és elfogadnak, azt érzem. 
Ahogy beindult a karrierem, teljesen lefoglalta a gondolataimat és nem rágódtam azon, hogy magányos vagyok. Tisztítottam tovább a lelkem és sok oldáson voltam. A női és anyaseb oldások nekem annyira erősek voltak, hogy azt hittem néha, megőrülök a sok fájdalomtól. De nagyon is megérte ezeket keresztül engedni magamon, mert gyógyult a nőiességem. Az atlantiszi napok után pedig mindig váratlan dolgok történtek, amiről már látom, hogy közelebb vittek a feladataimhoz. 
Megismerkedtem egy sráccal, aki eleinte egy plátói szerelem volt csak, de ahogy gyógyult a lelkem, egyre közelebb kerültünk egymáshoz. De érdekes, mert addig nem közeledett, amig el nem engedtem a régieket lélekben, pedig nem tudott róluk, de ezek szerint az energiák átmennek így is. Azóta pedig már várjuk az első közös gyermekünket, aki kislány lesz. Ez ösztönzött arra, hogy végre erőt vegyek magamon és megírjam mennyi csodát kaptam tőletek. Nagyon nehéz volt ez a négy év, és eleinte nem is volt hitem magamban és a sikerben, de nem adtam fel. 
Az embernek nagyon sok félelem és régi fájdalom van a lelke mélyén, amikről nem is tud. De attól még ott vannak és irányítják az érzéseit és a tetteit. Ha valaki elkezdi a lelkét kifényesíteni, sokmindennel szembesül, amire nem számít. Hogy megéri e? Hát hogyne! Ha tíz évbe telne, akkor is megérné és végig csinálnám újra, mert az a szabad élet, amit most élek, mindent megér. Itt van minden, amit mindig is magamnak akartam tudni. Végtelen boldogság és hála van a szívembe, és ma már tudom, hogy keresztül kellett mennem azon a sok nehézségen ahhoz, hogy ez a talpraesett nő legyek, aki méltón képviselé a céget, a családját, a férjét és önmagát.
Minden segítséget köszönök szépen és kívánom minden embernek, hogy találja meg önmagát, mindegy mennyi időbe telik és jódarabig nem látja a kiutat. Egyszer meg fog érkezni, ha elég kitartó. Szeretettel kívánok egy olyan életet amelyben önmagad a legfontosabb és hagyod hogy a szeretet rád találjon!


Lívia, 43


Megjegyzések