Az álom és a valóság találkozása


Szia Viki, a csoportodban olvasottak arra inspiráltak, hogy megírjam az én kis történetemet, amiben remélem felfedezhető lesz a segítő szándék. Nem állíthatom bizton, hogy emlékszel rám, mert vagy 10 éve találkoztunk, de nagy hatással voltál rám. Ám a történetem nem csak erről a 10 évről fog szólni, mert nem lennék őszinte, ha azt állítanám, hogy nem voltak meg az alapjaim. 

Fiatalon is nagyon ambíciózus nő voltam, aki mindig arról álmodtam, hogy egyszer lesz egy sikeres vállalkozásom. Egy picike faluban nőttem fel Vas megyében, és gyermekkoromban is szorgalmasan dolgoztam, minden lehetőséget megragadtam a tanulásra és a fejlődésre. A nyarakat végigdolgoztam, gyümölcsöt szedtem, piacon árultam, gyerekekre és kutyákra vigyáztam, takarítottam és promó munkákat is vállaltam. Soha nem adtam fel, és folyamatosan tanultam másoktól és a saját kudarcaimból. Az egyik legsúlyosabb csapás akkor ért, amikor a vállalkozásom megalapításához szükséges pénzforrások megszerzése kudarcba fulladt. Ezen a ponton már majdnem feladtam, de tudtam, hogy képes leszek megtalálni a megoldást. Ekkortájt próbáltam ki Viki az oldásaidat és nekem nagyon sokat segítettek, erőt adtak a folytatáshoz és eldöntöttem, hogy megpróbálom külföldön az életet, mert adódtak lehetőségeim. Közben hónapokig kutattam az internetet, hogy alternatív finanszírozási lehetőségeket találjak. Végül egyik éjszaka rátaláltam egy induló vállalkozásoknak szóló ‘ösztöndíjprogramra’. (Franciaországban) Egy percig sem haboztam, bár teljesen esélytelen volt az egész. Felvettem a kapcsolatot az ott élő ismerősömmel,  hónapokig keményen dolgoztam, hogy tökéletesítsem az üzleti tervem és bemutassam azt a zsűrinek.

Amikor elérkezett a nap, nagyon izgatott voltam. Imádkoztam az angyalokhoz, mert tudtam, hogy hatással tudnék lenni a világra. Meghallgattak, és elismerték a elkötelezettségemet. Bár rengeteg kiváló jelentkező volt, elnyertem az ösztöndíjat!

Ez lehetővé tette számomra, hogy elindítsam a vállalkozásom, és megvalósítsam az álmaim. Kezdetben egy kis irodát béreltem, ahol saját tervezésű ruhákat készítettünk. Az ösztöndíj pénzügyi támogatása mellett szenvedélyemnek, az egyedi tervezésnek köszönhetően hamar népszerűvé váltam. A visszajelzések pozitívak voltak, és a vállalkozás folyamatosan növekedett. Egyre nagyobb lett a kereslet. Én folyamatosan fejlődtem, továbbképzésekre jártam, új technikákat tanultam, hogy még magasabb minőséget nyújthassak termékeimmel.

Az üzleti siker mellett mindig is fontosnak tartottam a társadalmi felelősségvállalást is. Ruhákat adtam rászorulóknak, és segítettem ahogy tudtam a kevésbé szerencsés helyzetben lévő embereknek.

Vállalkozásom olyan népszerűvé vált, hogy a saját üzletet nyithattam egy francia nagyváros forgalmas bevásárlóközpontjában. Egyre több alkalmazottat kellett felvennem, hogy megbirkózzak a növekvő kereslettel. Elkezdtem tervezni a nemzetközi bővítést is.

Ahogy az évek teltek, egy sikeres divatmárkává váltunk. Az egyedi tervezésű ruháim rövidesen több országban is óriási népszerűségnek örvendnek. A magas minőség, az innováció és a fenntarthatóság iránti elkötelezettség révén mondhatni a vállalkozásom jelképévé vált a divatvilág egy bizonyos szegmensének.

Soha nem felejtettem el, hogy honnan jöttem, így azt akartam, hogy másoknak is segítsek megvalósítani az álmaikat. Alapítottam egy mentorprogramot a fiatal tervezőknek és vállalkozóknak, akiknek segítek a kezdeti lépésekben és a növekedésben.

Az álmaim megvalósításával inspirációt nyújtottam másoknak is, hogy ne adják fel, és kitartóan küzdjenek a céljaikért.

A vállalkozás tovább nőtt, és később már nem csak ruhákat terveztem, hanem más divatkiegészítőket is készítettem, mint például táskákat és ékszereket. A termékeim magas minőséget képviselnek, és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségem révén környezetbarát anyagokat használok.

A legnagyobb sikeremnek mégis azt gondolom, hogy találkoztam egy fiatal tehetséggel, akinek hiányzott a tapasztalatom és a támogatásom. Mentorálni kezdtem és segíteni a karrierjét. Mély barátság alakult ki köztünk, felkaroltam, hogy megalapíthassa a saját divatmárkáját. Együtt dolgoztunk azon, hogy sikeresen debütálhasson a divatvilágban.

A munka és az áldozatok meghozták gyümölcsüket, mert kollekciója hatalmas sikert aratott a divathéten. Az újságok és az online média is lelkesen fogadták a tervezéseit, és többen is megjegyezték, hogy ‘Lily’ a következő divatikon lehet.

Szívem megtelt örömmel és büszkeséggel. Megerősödött bennem az elhatározás, hogy továbbra is segítek másoknak elérni a sikert.

Az általam indított mentorprogram több fiatal tervezőnek és vállalkozónak nyújtott már támogatást és iránymutatást.

Elköteleztem magam az iránt, hogy vállalkozásom fenntartható módon működjön, és környezetbarát intézkedéseket vezettünk be a termelési folyamatokban. Rendszeresen adományozunk ruhákat és más szükségleteket a rászorulóknak, és támogatjuk különböző jótékonysági projekteket.

A legnagyobb siker számomra mégis az, hogy másoknak segíthetek és pozitív hatást gyakorolhatok a világra. Örömöt lelek abban, hogy inspirálom a fiatal tehetségeket, és segítem őket a saját sikerük elérésében.

A sikerhez nem mindig vezet egyenes út!  Az akadályok és a kudarcok csupán kihívások, amelyek erősebbé tesznek bennünket. Az igazi siker a kitartásban, az elkötelezettségben és a segítségnyújtásban rejlik. Soha ne add fel az álmaidat kedves olvasó, mindig keresd a lehetőségeket az inspirációra, a tanulásra és a növekedésre, mert így valóra fognak válni az álmaid. Üdvözöllek, Elizabeth (a neveket tudatosan megváltoztattam a történetben)



Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html


 

Megjegyzések