Életfeladat vagy hivatás?

 


Szia Viki és sziasztok! Ha kérhetem, akkor név nélkül legyen megosztva az irományom. Nincs takargatni valóm, de a munkám nem engedi a nyilvánosságot, a közösségi média is tabu nálunk, így nem saját névvel vagyok ezen a platformon sem regisztrálva. Férfi vagyok, 35 éves. 3 éves korom óta tudtam mi akarok lenni és mindenki megmosolyogta, aztán megvalósítottam a tervet. Mondhatom szerénytelenül, hogy a szakmában a csúcsra jutottam és nem tudtam benne tovább fejlődni. Megszereztem a legmagasabb rangot és már nem látok benne kihívást, bár ennek ellenére űzöm a szakmát tovább. A covid válság nekem még több munkát adott, de először életemben azt éreztem, hogy nem találom a helyem a világban, amit csinálok nem hordoz sok értelmet. A barátnőm mutatta meg Viki oldalát. Először csak az előadásokat hallgattam többféle témákban és elgondolkodtattak, később már belefért pár meditáció is. Nekem ez nehéz volt, mert kemény, hazug és képmutató helyről jövök, a munkám megköveteli. A meditációt sportolás közben hallgattam pastedGraphic.png szerintem nem akartam akkor még megnézni, mi van bennem. De egyszer megesett, hogy este elinditottam és elaludtam vagy meditáltam, magam se tudom. Azt álmodtam vagy láttam, hogy tűzoltó vagyok és segítek az embereknek veszélyes helyzetekben. Elég élénk álom vagy látomás volt. Sokszor álmodtam már más dolgokat, de ezt nem csak láttam, hanem érzések is kapcsolódtak hozzá. Utána már direktbe kezdtem meditálni, és minden hónapban megcsináltam azokat, amiket feltett Viki, hogy le ne maradjak róla. Ez a tűzoltó téma szinte mindig előjött. Elkezdtem egyre többet gondolni arra, hogy milyen lehet másoknak segíteni. Elhatároztam, hogy csatlakozom az önkéntes tűzoltókhoz. Az első napokon nem értettem, mit is keresek ott, bizonytalan voltam, és bevallom megfordult a fejemben, hogy lelépek, végül is jól menő szakmám van, megvan mindenem, itt meg egy kis cserkésznek érzem magam. Amikor a legbizonytalanabb lettem, akkor történt valami, ami megváltoztatta az életem. Egy tűzesethez kellett mennem és egy másik fiatalember segítségével sikerült egy életet megmentenünk. Az élmény, amit adott ez az egész, felbecsülhetetlen, teljesen magával ragadott. Akkor került a helyére bennem sok gondolat és érzés, például hogy mi a valódi érték az életben. Arra jutottam, hogy ezt csinálhattam előző életemben is. A múlt tapasztalatai és élményei segíthetnek megtalálni az életfeladatunkat, és segíthetnek nekünk, hogy újra megtaláljuk önmagunkat és megtaláljuk azt, ami igazán boldoggá tesz minket. Semmiért nem cserélném el azt a tapasztalatot.

Most jelenleg keresem a megoldást, mert szakmát akarok váltani. A munkám pont az ellentéte annak, ami akarok lenni. Ebben nem lehetek önmagam és nem vállalhatom fel az emberi oldalamat. Ehhez kérnék egy kis bíztatást. Tovább fogok meditálni, mert talán ebben látom a megoldást. A kapcsolataimat is annak köszönhetem, hogy megértettem sok dolgot, amit főleg Vikitől hallottam. A családunk örökségei előadás sorozat más emberré tett, köszönöm, azóta is visszahallgatom. Sok tervem van, azt is meg fogom osztani. Köszönök mindent! YY



Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html


Megjegyzések