Két különleges élet találkozása


Szia Viki!

Már kb 6 éve annak, hogy hívott engem az előző életbeli meditációd. Amit végig tudtam úgy csinálni, hogy nem aludtam “bele”. 

A fő kérdésem az volt, hogy miért pont Gábor az én férjem? 

Szóval 1960-as években járunk, Amerikában, egy gazdag földműves lánya vagyok. Tavasz volt, mert a cseresznyefa gyönyörűen virágzott ami az emeleti szobám ablakáig ért, az ablakok nyitva és a tavaszi nap melegen sütött be a szobámba. Ahogy lefelé megyek a félkör alakú lépcsőn egy tágas nappaliba érkezek ahol az ajtó a teraszra nyitva van. A terasz széles volt, egy hintaágy is lógott ott és a cseresznyefa hatalmas árnyékot adott a teraszra. Ahogy körbe néztem a Földünkön emberek dolgoztak. Egyszer csak a földes úton ami a házhoz vezetett megjelent egy fekete autó (60-as évek beli) és ki szállt belőle egy fekete kalapos pastedGraphic.png, fekete öltönyös jóképű férfi, a karján egy sétapálca volt. 

Én a teraszon álltam és ő fel jött, le térdelt elém, ki vett a zsebéből egy kis dobozt, ki nyitotta és egy gyűrű volt benne. Meg kérte a kezemet! De én nemet mondtam neki! Ő szomorúan elment. …..

A mostani életemben mindig Amerikába vágytam. Rokonunk is élt kint. Volt egy jósnő aki meg is jósolta, hogy ki fogok menni. Végül is sikerült egyszer 18 évesen 2 hónapra, majd 28 évesen újra ki jutnom Amerikába a rokonokhoz. Ami a lényeg! Tavasszal ismerkedtem meg a férjemmel, aki akkor nős volt, nem jó házasságban élt.. meg beszéltük, hogy semmi komolyat nem akarunk egymástól! de három hónap után ő gyermeket szeretett volna tőlem. Én ott álltam papírok és minden nélkül ( egy idős házaspárt gondoztam) ő pedig még házas volt. Én tele kifogással, fiatalabb nálam 2 évvel, nős, papírok nincsenek stb stb stb. Azt mondta, hogy egy gyermek születésére sosincs megfelelő alkalom és ezek csak kifogások amiket én felsoroltam. (Utólag elmondta, hogy olyan erős érzés kapta el, hogy gyermeket szeretne tőlem , hogy nem tudta a lelkét kontrollálni) Hát igaz is volt. A sok göcsörtös út után amin végig mentünk  össze házasodtunk itthon és két lányunk született pastedGraphic_1.png. A férjem mindig vissza vágyott Magyarországra. Én úgy vagyok vele most is, hogy nekem ott jó ahol ő van és boldogok vagyunk. Szóval 16 év után jott ez az előző életbeli meditáció, ahol világossá vált bennem, hogy azért kellett ki menjek Amerikába, hogy ott találkozzunk újra és amit félbe hagytunk azt most tovább folytassuk és be fejezzük ebben az életünkben ! Ezek után a haza költözés már nem volt téma! 2 hónap alatt össze pakoltunk én 18 ő 20 évi dolgait, konténerbe raktuk és haza jöttünk! Hiszen itt születtünk, ez a hazánk és itt kell folytassuk az életünket tovább. 

Köszönöm, köszönjük neked Viki!

Nagyon sokat segítenek a könyveid, meditacióid, gondolataid amiket megosztassz nekünk!

Még annyit a végére hozzá tennék, hogy 2008 körül a férjem teljesen őrültnek hitt mikor az angyalokról beszéltem neki és főleg rólad Viki, hogy olvastam neki a bejegyzéseidet! Azt mondta fejezzem be és tiltsalak le, töröljék mindent! Most Te vagy és ez a csoport az akiből nagyon sok pozitív energiat merít ő is és én is!

Köszönöm mindenkinek, hogy vagytok!

Áldás a csoport minden tagjára 


Andi 

pastedGraphic_2.png


Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html


 

Megjegyzések