Az ember bármit képes megteremteni



Szia Viki! Szeretném veletek a tapasztalataim megosztani. Az életfeladat, bőség napon voltam nemrég. Én is Fehérváron élek. Szeretném leírni nektek, mi minden történt velem két nap alatt az oldás után, mely valóban bőséget hozott számomra. Lakásfelújításban vagyunk, mert most költöztünk össze a párommal és vasárnap elmentünk a KIKA-ba körülnézni. Nagyon szép, fonott kaspókat találtam. Ahogy odamentem hozzájuk és a kezembe vettem egyet, egy eladó lépett oda hozzám, és azt mondta, ma szerencsés napom van, mert ezekre pont 2o% kedvezmény jár. Nagyon megörültem, 6 db-ot vásároltunk. Itt már megspóroltunk 6 ezer forintot. Pár perccel előtte pedig bemondták, hogy aki Székesfehérvárról érkezett, annak a mai napon 13% kedvezmény jár, így a vásárolt szőnyegeken is megspóroltunk egy kis pénzt. Hazafelé Fehérváron a Jysk áruházba tértünk be. Alig hittem a szememnek. Hetek óta nézegetem a tollpárnákat és nagyon szerettem volna venni, de elég sokba kerülnek. Természetesen volt leárazva, kevesebb, mint negyedébe került, mint a multkor láttam. Ezenkívül szinte minden függöny, ami megtetszett, fele áron volt, így néhány ezer forintból felfüggönyöztük a lakást. Másnap a Praktikerbe kellett mennem a falszíneket kiválasztani. Gondolkodtunk rajta hetek óta, hogy nagyon jó lenne itthonra egy infra szauna, de elég drága, és gondoltuk, hogy majd egyszer, ha lesz rá. A praktikerben kevesebb, mint féláron adták az utolsó darab infrakabint, így egyszerűen nem tudtuk otthagyni. Ketten fizettük, így rendkívül kevés pénzből meglett. Megjegyzem zárójelben, hogy éppen annyi pénz volt a pénztárcámban. Festék nem lett belőle, de szauna igen. Másnap szőnyegeket vásároltunk nagyon jó áron. Hetek óta figyelem a valuta mozgását, mert nemsokára New Yorkba utazom, és pénzt kellene váltanom. Eléggé ingadozó volt a forint mostanában, igy elég nehéz kiszámolni. Dollárt kellett váltanom, és előre kiszámoltam, ha 285 lesz a dollár, akkor x összegbe fog kerülni a váltás. Mostanában nem volt 285 alatt, inkább felette. Ma gondoltam, már nem várok tovább, mert sürget az idő. Megnéztem reggel a váltó árfolyamát, 286, 9 volt. Mondom, maximum hozzáteszek pár ezer ft-ot. Mire odaértem, ki vot írva a váltóra, hogy 284, 9 a dollár. Már akkor örömújjongásba törtem ki. Nem tudom miért, de egy ideje kezelési költséget is kell fizetni a pénzváltókban. Úgy, hogy semmit nem szóltam, azt mondta az úr, hogy 284, 5-ben váltja nekem. Így kezelési költséggel pont annyiba volt a dollár, mint amennyi pénzt félretettem. Mit szóltok hozzá? Tiszta csodaként élem meg ezeket a dolgokat. Várom a folytatást. Timi



Megjegyzések