Engedd el, és megkapod! - Hogyan gyarapodjuk anyagilag?


Kedves Viki! 


Szeretném én is megosztani a tapasztalataimat, élményeimet az oldással kapcsolatosan. 


Nov. 19.-én voltam oldáson, azóta annyira felgyorsultak az események körülöttem, mintha rakétával lőttek volna ki Ezen a karmaoldáson a pénzre és az életfeladatra oldottunk. 


Nagyon –nagyon jól sikerült, mondhatnám, hogy ez az oldás sikerült a legjobban. A pénz oldásánál láttam egy hatalmas falat, mögötte álltam sötétség volt körülöttem, a kezemben egy hatalmas kalapács, és hirtelen elkezdtem ütlegelni a falat, csak ütöttem, ütöttem, annyi erő volt benne, hogy meglepődtem hirtelen leomlott a fal, mögötte egy gyönyörű egyenes út volt, aranyszínben ragyogott, és éreztem, hogy hívogat, rá is léptem és elindultam az úton. Ez annyira feldobott, éreztem a meditáció után, hogy ha lebontottam magam előtt a falat és rátértem az arany útra, ez csak jót jelenthet. 


A következő napokban elkezdett áramolni felém a pénz először csak pont annyi amennyit kiadtam, pl. elmentem tankolni, 5000-ért tankoltam még aznap jött 5000 Ft, tehát vissza jött amit kiadtam, ez így ment napokig, aztán gondoltam egyet, kértem, hogy kicsivel több pénzt kérek, mint amennyit kiadtam. (persze utólag a kicsi szót kihagyhattam volna ) Haza érek a munkából a posta ládában egy levél a gázművektől, hogy túlfizettük a gázt, és vissza utalnak 37 ezer Ft-ot másnap meg is érkezett a pénz. Akkor jutott eszembe, hogy kicsivel többet kértem meg is jött, de többre lenne szükségem, és kértem………. pár nap múlva, múlt csütörtökön csörög a telefonom egy férfi hang mondja: látta az interneten a hirdetésem, igaz már nagyon régi több mint fél éves, de megkérdezné meg van -e esetleg az általam hirdetett áru ( fél évvel ezelőtt hirdettem egy készüléket, de a kutyának nem kellett és megmaradt, nem is hirdettem tovább) mert ő pont ilyet keres. 1 órán beül jönne megnézné. Jött is, tetszett neki, mondta 1 nap gondolkodást kér, meg kell beszélnie az üzlettársával. Nem telt el még 1 óra sem megint csörög a telefonom a férfi volt, mondta nem gondolkozik ő tovább, nagyon tetszik neki, pont ilyen kell, tehát megveszi 500 ezer !!! Ft-ért Szombatra tudott teherautót szerezni reggel jönnek és kifizeti kp-ban és viszik a gépet. Komolyan alig akartam elhinni, hogy ez velem történik. Megköszöntem az Égiek segítségét. 


Az életcélommal kapcsolatban addig nem történt semmi, de gondoltam nem baj úgyis jön a karácsony lesz elég dolgom, majd januárban „rágyúrok” a dologra. Elengedtem a görcsölésemet Szombaton kapok egy üzenetet, hogy részt vettem egy nyereményjátékon, és én nyertem meg ez egy REIKI tanfolyam, ami vasárnap lesz, és jelezzem, hogy részt tudok –e venni. Nem akartam elhinni, hogy ezt is megnyertem. Elmentem vasárnap, és nagyon - nagyon tetszett, jól sikerült, és nagyon éreztem az Energiát. Mivel mondtad, hogy az emberek segítése, gyógyítása is a vállalt életcélom között van, úgy érzem ez az energiával való gyógyítás nagyon tetszene, szívesen csinálnám, főleg ha ezzel tudnék másokon segíteni. Úgyhogy tovább lépek és elvégzem a többit is. 


Nem tudok elég hálás lenni Neked Viki, hogy ennyit segítettél nekem és a családomnak is!!! 


Emlékszem még nyár elején mondtad, hogy ne aggódjak már csak egy hajszál választ el a sikertől, az életcélomtól és ez most megérkezett. 


Nagyon köszönöm és puszi Neked: 



egy nagyon vidám Zsuzsa :)


Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html




Megjegyzések