Erőteljes gyógyító meditációs ima minden betegnek!



Már a tudomány is bizonyította, hogy a meditáció gyógyítja az emberi testet, megfigyelések alapján azok az emberek, akik gyakran meditálnak sokkal egészségesebbek, kiegyensúlyozottabbak, boldogabbak és sikeresebbek. A Filantropikum.com szerkesztője most egy gyógyító meditációval ajándékozza meg oldalunk olvasóit.


Én, [mondd ki a neved]szeretet és fény lény vagyok!

Minden egyes lélegzetvétellel egyre több, és egyre több fényt gyűjtök életembe, amely eltávolít minden eddig összegyűjtött negatív vibrációt a testemből, elmémből és az egész lényemből… meggyógyít… meggyógyít és megvéd.

A testem egyre tisztább és ragyogóbb, egyre fényesebb, egyre kiegyensúlyozottabb és pozitív energiával telített. Tiszta csatorna vagyok, amelyen keresztül az Univerzum gyógyító fénye és energiái szabadon áramolhatnak.
A testem rezgése egyre növekedik és növekedik és egyensúlyra talál, tökéletes egyensúlyra Önmagammal és környezetemmel, és összhang lesz a gondolataimban, érzéseimben és minden megtapasztalásomban. Az elmém tiszta és szabad, a lelkem tökéletes és fényes.

Most pedig, az összes elmémben keringő maradék negatív gondolatot elégeti a rajtam átáramló fény, és helyében éltető, egészséges és békés gondolatok születnek.

{Közben képzeld el, hogy felülről egy aranyszínű fényzuhatag ömlik rád, amely átmossa a tested a fejedtől egész a talpadig…}.

Ez a fény kristálytisztává és ragyogóvá tesz. Minden egyes szervemhez, minden egyes sejtemhez, minden egyes létező részemhez elhozza a gyógyító energiát. Ez a gyógyító energia ereje és ragyogása által kiüríti belőlem mindazt a szennyet, ami a testemben, lelkemben, gondolataimban felgyűlt és visszaadja a földnek, hogy az újra hasznosulva ismét fénnyé váljon.

Az Univerzum gyógyító fénye és energiája most bennem is aktiválódott!


Kérem a Szellemi Vezetőmet, az Őrangyalomat, a gyógyító Isteni lényeket, hogy segítsenek minden cselekedetemben, segítsenek távol tartani tőlem mindent, ami negatív és gonosz, ami megbetegít és rombolja a testemet, lelkemet, elveszi az energiámat. Kérem őket, hogy segítsenek mindig a legjobb döntést meghozni, hogy életemet békében, szeretetben és bőségben éljem minden téren.


Mondd hangosan és hittel:

• Jóságos, szeretetteljes és fényben ragyogó, egészséges lény vagyok
• Kiegyensúlyozottnak, boldognak és beteljesedettnek érzem magam.
• Napról napra egyre erősebbnek, egészségesebbnek és gyógyultabbnak érzem magam.
• Meggyógyultam! Egészséges vagyok.
• Jól érzem magam és tökéletesen egészséges vagyok.
• Biztonságban vagyok.
• A mai naptól minden napomat egészségben, boldogan és szeretetben élem.
• Egészséges vagyok.




Megjegyzések