Hazatalálni a szerelemben



Eddig csak lelkes olvasója voltam az itteni tapasztalatoknak, de most végre eljutottam oda, hogy én is leírhatom a saját "hazatalálásomat", én csak így hívom! Kb. egy évvel ezelőtt jártam Vikinél először, útbaigazításért. Káosz uralkodott az életemben és nem tudtam melyik út a helyes. Az előzményekről annyit, hogy 17 éves koromban ismerkedtem meg egy fiúval, aki szinte azóta végigkísérte az eddigi-(és mint utólag kiderült az előző) élete(i)met is. Mindig éreztük, hogy valami"több", valami megfoghatatlan szál összeköt bennünket. 5 éve sok-sok nehézség árán végre bevonzottuk egymást, 2 évig éltünk harmónikus és boldog párkapcsolatban, szerelemben. Aztán változások léptek fel mindkettőnk életében, nem tudtunk ezzel mit kezdeni, mivel mindketten mélyponton voltunk, egyre rosszabb lett az egész. Ő nem akarta elfogadni, hogy eltávolodtunk egymástól, és a szívem mélyén én sem. Amikor már nem bírtam tovább összeszedtem az összes rossz dolgot amit benne találtam, és nagyszerű önigazolással a lelkemben leléptem. Onnantól kezdve ahogy az idő haladt egyre jobban elveszítettem valódi önmagamat. Voltak kapcsolataim, de folyamatosan menekültem. (Ennek egyébként előző életbeli okait sikerült megtalálni.)Az idő telt, haragudtam rá, és magamra is. Betegségek sora ért el. Akkoriban kezdtem el a lélek mélységeivel foglalkozni, amit ő anno teljes mértékben elutasított. Rengeteget olvastam, tanultam ezt-azt, elkezdtem meditálni, olyan dolgokkal foglalkoztam, ami feltöltött, ami "gyógyította" testemet-lelkemet. Aztán lassanként kezdtem rájönni, hogy nekem kell változni, mert ő csak egy nagyon őszinte tükröt tartott arról, hogy ki is vagyok valójában, de nekem nem tetszett amit abban láttam. Sokkal könnyebb volt mást hibáztatni. Ahogy ezt felismertem, elkezdtem gyakorolni a megbocsátást iránta és önmagam iránt-(ez volt a nehezebb), dolgoztam magamon, hogy jobb ember legyek. Aztán kétszer is, néhány hónapig se Veled-se nélküled kapcsolatban voltunk, mert nem tudott egyikünk sem túllépni a történteken. Ekkor kerültem a Vikihez, aki mondta, hogy bizony Ő az Ikerlelkem. Valahol éreztem, mert ez a kapcsolat mikor működött csodálatos volt, előtte és azóta sem volt senkivel ilyen összhang. Mikor ezt megtudtam, újra felvettem Vele a kapcsolatot, csak éppen még mindig nem volt itt az ideje, kudarcba fulladt már az elején. És az egészben az volt a legrosszabb, hogy nem tudtam az okát! Nah akkor elhatároztam, hogy bejeztem az egészet, nem érdekel, hogy ikerlelkem vagy sem, kizárom az életemből, elfelejtem. Ez idén januárban történt. Közben a Vikitől kértem tanácsot, azt mondta a saját döntésem az a világ amiben tartózkodom, s hogy még történni fognak érdekes dolgok. Időközben újra lett párkapcsolatom, jó volt, de azon kaptam magam, hogy állandóan Ő jár a fejemben. Nem tetszett a dolog. Elmentem meditációra Vikihez, ez volt a párkapcsolati karmaoldás előzménye. Megtörtént a "spirituális válás", megbocsátás. Ezek mellett otthon is igyekeztem tisztogatni a lelkem. Ahogy haladtunk előre a karmaoldásban, kb. a második után mondtam is, hogy hihetetlen de mérhetetlen szeretetet érzek Iránta-(a továbbiakban nevezzük M.-nek). Rengeteget tanultam önmagamról, és napról-napra jobban éreztem magam. Nem volt nap, hogy M. ne lett volna a gondolataimban. De nem kerestem fel. A múlt kezdett feloldódni. Az elmúlt két hónapban rengeteget írtam, csak úgy magamnak, az érzéseimről, a bennem zajló változásokról. Hisz az egész életem változott, jobbak lettek a kapcsolataim főleg a szüleimmel, munkahelyen, eltűntek mellőlem a panaszkodó emberek, azt vettem észre, hogy minden úgy jó, ahogy van, kezdek megtanulni a jelenben élni. Elkezdtem bevonzani vágyaimat. Foglalkoztam a társkereséssel is, de félvállról vettem. Ahogy írtam, letisztult előttem hogy tényleg M. az én Igazi Társam (egyébként Ő is mindig mondta), de ezúttal nem léptem. Nagyon intenzív álmaim voltak Vele, valószínűleg előző életekből. November óta egy bizonyos belső hang, vagy tudomisén mi folyamatosan mondta, meg kell keresnem. Nem is tettem meg, hanem ekkor történt, hogy egy régi közös ügy miatt kénytelenek voltunk beszélni. Az univerzum gondoskodott a lehetőségről. Ez az ötödik oldás előtt egy nappal volt. Rengeteget beszélgettünk és utólag nem is értem hogyan, de rákérdeztem, hogy mi van kettőnkkel? Azt mondta erről még nem szeretne beszélni. Befutottak a kérdések az agyamba.. Mi az, hogy még nem? Mikor szeretne? Hagytam a dolgot. Persze folyamatosan ezen gondolkoztam miért mondta ezt. Oldás után utaztam haza a vonaton, és olyan szintű késztetést éreztem, hogy meg kell tennem az utolsó lépést. Ez kattogott a fejemben. Írtam egy smst, hogy válaszoljon, mit érez? Válasz nem jött sem aznap, sem másnap. Ekkor fogtam egy papírt és leírtam az Angyaloknak hogy elengedem Őt, és minden érzelmemet, minden szálat ami hozzá köt. Persze mindezt sírással fűszerezve. Erre másnap hívott, hogy beszélnünk kell. Találkoztunk, elmondta hogy nem tud kitörölni a szívéből és nem is akar, és az utóbbi hetekben reggelente mindig úgy érezte velem álmodott, mintha álmában hívtam volna...Ez a bizonyítéka annak, hogy az oldások rá is nagy hatással voltak! Bár az volt a bökkenő, hogy épp kapcsolatban élt, és abban egyeztünk meg, Ő keres, ha letisztultak a dolgok. 2 nap múlva ez meg is történt...és most folyamatban az összeköltözésünk...

Ez az az érzés, ami semmivel össze sem hasonlítható, amikor a szemébe nézek és önmagam látom, amikor sokszor nincs szükség szavakra... és a tudat, hogy EGYek vagyunk. Eddig is éreztük, hogy a mi kapcsolatunk mindig is különleges volt, de most mintha átszakadt volna valami mindkettőnk szívében...katarzis... Tudjuk mindketten, hogy most sikerül, mert rengeteget változtunk, és most jött el a "mi időnk", mondhatni most nőttünk fel egymáshoz.

Szívből kívánom Mindenkinek, hogy éljétek meg, milyen egy ilyen kapcsolat!

VIKI, MÁRTI szívből köszönöm Nektek a sok segítséget, útmutatást és hálás vagyok mindezért!!!

Minden áldott nap hálát adok érte, boldog vagyok!!!!!


Erika 



Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html




Megjegyzések