Mindegy hány éves vagy, ha készen állsz, a szerelem rád talál...

 


Kedves Viki, szeretném elküldeni egy bejegyzésben az mi tapasztalatunkat a meditációiddal kapcsolatban. Én Lilla vagyok, jelenleg 22 éves, anyukám Julianna, 68 éves. Miattad kezdtem el meditálni három éve áprilisban, a születésnapom után közvetlenül. Ezekre a dolgokra jöttem rá : 


A meditáció segít abban, hogy megértsük a saját lelkünket és érzelmeinket.

Segíti az önbizalom növelését, ami szükséges az egyensúly megteremtéséhez az életben.

Segíti a stressz kezelését, mert egyre több embernek van stresszhelyzete és ez negatívan hat ránk. A stresszes helyzetekben nehéz dolgokat kell megoldanunk ahhoz, hogy elérjük célunkat vagy változásokat akarunk elérni (például kilépni egy rossz kapcsolatból). 

A meditáció segítséget nyújt abban is, hogy jobban viselkedjünk a nehézségekben és problémákon átlépve javuljon az egészségi állapotunk is..


Anyukámnak az első kapcsolatában először minden jó volt, de hamarosan kiderült, hogy nem illenek egymáshoz, a férfi nem tudta elfogadni anyukámat, mindig le akarta uralni, és jött az első válás, de ehhez más problémák is hozzájárultak (pl. Gyermekvállalás). Akkor még nem tudta, hogy ezt a nehéz gyerekkori minták okozzák, így hamar beleugrott egy másik házasságba, ami ugyanígy végződött mint az első, de akkor már megszületett a nővérem. Utána megfogadta, hogy soha többé nem megy férjhez, de megismerte apukámat, és megszülettem én. Makacsul ragaszkodott hozzá, hogy nem házasodik, mert akkor tönkremegy a kapcsolat, de sajnos anélkül is megszakadt. Anyukám utána már egyáltalán nem akart semmilyen kapcsolatot. Ezt majdnem húsz évig sikerült tartania, amikor is megismertünk téged, Viki és a munkásságodat. Rábírtam anyát is a meditációra és hogy elvégezze a könyveidben a gyakorlatokat. Rájött, hogy fel kell oldania azt a fogadalmát, hogy nem akar férjhez menni és azt a hiedelmét, hogy úgyis mindenki elhagyja. Jó volt látni visszatérni az anyukám életkedvét. És tavaly tavasszal vált egyértelművé számomra, hogy annyira nyitott lett, hogy akkor már 4 hónapja beszélgetett online egy férfivel. Utána telefonon ismerkedtek tovább és idén Valentin napon megházasodtak. Nagyon nagy változáson ment keresztül és megfiatalodott, kívül és belül is. Még dilemmázik, hogy hol lakjanak, de biztos ezt is meg fogják oldani. Anyukám olyan boldog elmondása szerint, mint még soha, mert visszakapta önmagát. 


Az én történetem is kapcsolatos a szerelemmel, de ne szaladjunk előre. Én egész gyerekkoromban arra vágytam, hogy külföldre költözhessek, mert utáltam otthon lenni. Anyukám mindig szenvedett, apukám bántott és kiskoromban többször molesztáltak (nem a szüleim). Az életem sok stresszel, szorongással és fájdalommal telt és nem találtam az önbizalmamat. 19 éves voltam amikor először hallottam egy meditációdat és onnantól minden nap hallgattam. Éreztem, hogy ez segíteni fog nekem. Hamar változásokat hozott, mert lehetőséget kaptam külföldi munkára, ráadásul kibontakoztathattam a tehetségemet. Egyre nőtt az ambícióm is ezzel együtt, és elkezdtem bátrabb is lenni. Két nyelvet tanultam egyszerre munka mellett, majd elkerültem egy másik országba egy másik céghez. A munkám itt nehéz volt, de élveztem, mert az emberekkel való interakció segített még jobban megismerni magam. A nehéz múltam ellenére visszatért az önbecsülésem és újra szeretni kezdtem magam. Ekkor talált rám a szerelem. Miatta költöztem újra haza, de közben rájöttem, hogy a külföld csak menekülés volt. Még fiatalok vagyunk és bármi történhet, de ezek a változások ráébresztettek, hogy az önmegismerés a könyveid által és a meditáció ereje valóban rendkívüli, és hogy az ember bármikor képes változtatni az életén. Köszönöm neked Viki! Lilla


Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html


Megjegyzések