Két szív-egy út

Kép forrása: pinterest.com

Kedves Viki, A történetem egy nagyvárosban játszódik, ahol a lehetetlennek tűnő dolgok is megtörténhetnek, ha van hitünk és magabiztosak vagyunk, mint utólag kiderült. A főszereplő magam vagyok, egy tehetségesnek mondott fiatal képzőművész, akinek minden alkotása mögött szenvedély és hatalmas érzelmi mélységek vannak. Nehezen irányítható, önfejű nőnek tartom magam, ezért is tartott sokáig, míg beadtam a derekam nővérem unszolására és előfizettem a Patreon oldalra. Ezt megelőzte egy fájdalmas szakítás és egy autóimmun betegség, mely arra késztetett, hogy befelé tekintsek. Viktória könyveit akkor már birtokoltam, de a gyakorlati része váratott magára a fafejűségem miatt. De eljött az a pont, amikor azt éreztem, nincs tovább, vagy változtatok vagy megőrülök. Ekkor kezdtem el meditálni és onnantól, hogy át tudtam adni magam a lelkemnek, megváltozott az életem. Sokáig tartott, mert feszengve, “kényszerből” feküdtem a kanapéra és vártam a csodát. De idővel ráéreztem a szabadság ízére. Viki meditációi csodásak, a lelkem rejtett zugaiba repítettek és segítettek megérteni saját magamat. Hálám óriási, hiszen soha nem vettem volna rá magam, hogy szakemberhez forduljak, így otthon a magam tempójában nyílhattam meg. Amikor azt éreztem, hogy képes lettem elengedni a múltat, akkor a következő kiállításom megváltoztatta az addigi életemet. Egy kedves tudós és mérnök, aki lenyűgöző találmányaival vált ismertté köreimben, belépett az életembe. Hamarosan mindketten rájöttünk, hogy a másik az, akire mindig is vágytunk. Ma már együtt alkotunk. A szerelem és a karrier közötti egyensúly megtalálása azonban nem könnyű. Hosszú ideig úgy éreztem, hogy a szenvedély és a munka között kell választanom. Ám lassan rájöttünk, hogy egymás mellett tudunk igazán boldogok lenni, és inspiráljuk egymást, hogy új szinteket érjünk el mind a művészetben, mind a tudományban. Szerelem és egészség együtt vált valósággá. A betegségemnek hűlt helye, és a régi énemnek is. Egy boldog, sikeres nő vagyok, aki hamarosan házas lesz. Ezen a hosszú és érzelmes úton rájöttem, hogy a szenvedély és a tehetség, az érzelmi mélység és a tudományos elme egymást kiegészítve olyan erőt képesek teremteni, amely kibontakoztatja a lehetőségeket és megváltoztathatja körülöttünk a világot. Szerelmünk, amely a művészet és a tudomány különleges világában kezdődött, az életüket is örökre megváltoztatta. Köszönöm Viki neked is! K, 39.


 

Megjegyzések